Blurring: Hoe meer, hoe beter
'Blurring'. Een jeukwoord. We geven het toe. Zou je het niet beter 'menging' kunnen noemen? Of gebruiken we de - in Rotterdam gebruikte - term 'blending'? Of misschien zou het 'Hutspot' moeten heten? Naar de gelijknamige winkel en horeca-uitspanning? Ach, wat maakt het uit. Jeukwoord of niet. Blurring is hip. Blurring is cool. En blurring is een blijvertje. Vandaar dit artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Autobezoekers aan de binnenstad besteden nóg meer dan autobezoekers aan andere centra en de negatieve effecten van de autoluwe binnenstad
Bron: SCN Today Lees hier het artikel op…
5 mei 2024 lees verder
Autobezoeker verschaffer retailomzet en denkfout Platform Binnenstadsmanagement
Bron: Vexpan 'Autobezoeker zorgt voor leeuwendeel retailomzet en de…
28 april 2024 lees verder
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…
25 april 2024 lees verder
Terugblik bijeenkomst Vereniging Commercieel Onroerend Goed Binnenstad Breda
Tijdens de ALV op 14 december 2023,…
24 april 2024 lees verder