Wat ging er mis bij Didi?
Bron: RetailTrends
Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Goochelt het CBS met cijfers over fysieke winkels?
Bron: PropertyNL “Volgens Van Tellingen is er geen…
5 mei 2024 lees verder
Opinie: ‘Autoluwe binnenstad? Vergeet niet dat bezoekers vaak per auto komen’
Bron: Het Parool De negatieve…
29 april 2024 lees verder
Autoluwe binnenstad: alleen maar verliezers of alleen maar winnaars?
In Stadszaken.nl een voorstander (Jaap Kaai)…
28 april 2024 lees verder
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…
9 april 2024 lees verder