Marktaandeel online boodschappen gedaald; fysieke supermarkt groeit gestaag door.
Bron: Reyersen van Buuren
Websupers zijn te lang gehyped en spelen op langere termijn hooguit een leuke bijrol. Kruidenierswaren thuis bezorgen is een businessmodel van een eeuw geleden: de venter die zijn spullen bij je thuis kwam brengen. Het is een reactionair verdienmodel.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Goochelt het CBS met cijfers over fysieke winkels?
Bron: PropertyNL “Volgens Van Tellingen is er geen…
5 mei 2024 lees verder
Opinie: ‘Autoluwe binnenstad? Vergeet niet dat bezoekers vaak per auto komen’
Bron: Het Parool De negatieve…
29 april 2024 lees verder
Autoluwe binnenstad: alleen maar verliezers of alleen maar winnaars?
In Stadszaken.nl een voorstander (Jaap Kaai)…
28 april 2024 lees verder
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…
9 april 2024 lees verder