Marktaandeel online boodschappen gedaald; fysieke supermarkt groeit gestaag door.

7 februari 2020

Bron: Reyersen van Buuren

Websupers zijn te lang gehyped en spelen op langere termijn hooguit een leuke bijrol. Kruidenierswaren thuis bezorgen is een businessmodel van een eeuw geleden: de venter die zijn spullen bij je thuis kwam brengen. Het is een reactionair verdienmodel.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

Goochelt het CBS met cijfers over fysieke winkels?

Bron: PropertyNL “Volgens Van Tellingen is er geen…

5 mei 2024 lees verder

Autoluwe binnenstad: alleen maar verliezers of alleen maar winnaars?

In Stadszaken.nl een voorstander (Jaap Kaai)…

28 april 2024 lees verder

Waarom de stenen winkel blijft

Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…

9 april 2024 lees verder

Meer berichten