Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer
Bron: RTL Nieuws
Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."
Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.
Lees hier het hele interview.
Deel deze pagina
In de media
Goochelt het CBS met cijfers over fysieke winkels?
Bron: PropertyNL “Volgens Van Tellingen is er geen…
Opinie: ‘Autoluwe binnenstad? Vergeet niet dat bezoekers vaak per auto komen’
Bron: Het Parool De negatieve…
Autoluwe binnenstad: alleen maar verliezers of alleen maar winnaars?
In Stadszaken.nl een voorstander (Jaap Kaai)…
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…