Interview Hans van Tellingen in Food Magazine
Bron: Foodmagazine.nl
Als supermarkt investeren in online? Weggegooid geld, zegt Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De online supermarkt is goed voor het servicegevoel van een bepaalde groep klanten, maar winstgevend zal het nooit worden. Onderzoeken die het tegenovergestelde beweren, deugen niet, vindt hij.
Deel deze pagina
In de media
Are Amsterdam’s herring stalls about to lose their moorings?
Bron: Dutch News Mijn opinie/column in Het…
25 juli 2024 lees verder
Aan de zelfscankassa bent u bij voorbaat verdacht
Bron: De Telegraaf In de Telegraaf: een minirecensie…
24 juli 2024 lees verder
Red de Amsterdamse haringkar, die dreigt te verdwijnen door Europees én Amsterdams beleid
Bron: Het…
16 juli 2024 lees verder
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
24 juni 2024 lees verder