Interview Hans van Tellingen in Food Magazine

22 mei 2017

Bron: Foodmagazine.nl

 

Als supermarkt investeren in online? Weggegooid geld, zegt Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De online supermarkt is goed voor het servicegevoel van een bepaalde groep klanten, maar winstgevend zal het nooit worden. Onderzoeken die het tegenovergestelde beweren, deugen niet, vindt hij.

Lees meer

Deel deze pagina

In de media

Ikea, Bijenkorf - welke winkel volgt?

Bron: Het Parool Het Parool: 'Hans van Tellingen verwacht een…

18 maart 2020 lees verder

Amazon in Nederland: is de webgigant te laat?

Bron: Het Parool Worden we webwinkelmoe? De groei…

12 maart 2020 lees verder

Gratis parkeren, helpt dat de winkelier?

Bron: RetailTrends Maak het parkeren gratis in winkelgebieden. Die oproep…

12 maart 2020 lees verder

Goede marktkoopman aanwinst voor stadscentra

Bron: Marktvisie In het blad Marktvisie (magazine voor dag- en weekmarkten).…

12 maart 2020 lees verder

Meer berichten