Interview Hans van Tellingen in Food Magazine

21 mei 2017

Bron: Foodmagazine.nl

 

Als supermarkt investeren in online? Weggegooid geld, zegt Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De online supermarkt is goed voor het servicegevoel van een bepaalde groep klanten, maar winstgevend zal het nooit worden. Onderzoeken die het tegenovergestelde beweren, deugen niet, vindt hij.

Lees meer

Deel deze pagina

In de media

Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen

Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…

2 februari 2023 lees verder

De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’

Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…

31 januari 2023 lees verder

Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’

Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…

16 januari 2023 lees verder

Meer berichten