Interview Hans van Tellingen in Food Magazine
Bron: Foodmagazine.nl
Als supermarkt investeren in online? Weggegooid geld, zegt Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De online supermarkt is goed voor het servicegevoel van een bepaalde groep klanten, maar winstgevend zal het nooit worden. Onderzoeken die het tegenovergestelde beweren, deugen niet, vindt hij.
Deel deze pagina
In de media
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…
9 april 2024 lees verder
Heeft de koopavond nog toekomst?
Bron: RetailTrends Geïnterviewd door RetailTrends / Marjolein Straatman: "Toch kan de…
4 april 2024 lees verder
Van industrieterrein naar stadscentrum: Praxis, Decathlon en Ikea openen ook kleine winkels
Bron: RTL Nieuws Mini…
11 maart 2024 lees verder