Waarom Stenen Winkels Winnen
Waarom stenen winkels winnen? Dat is logisch, toch? Dit boek beschrijft waarom. Met de waarheid over de winkelleegstand. Is deze wel zo hoog? Met de waarheid over het percentage dat online besteed wordt. Gaat het eigenlijk wel om grote bedragen? Met de waarheid over de toekomst van webwinkels. Is deze wel zo zonnig? Met de waarheid over online supermarkt Picnic. Kan deze ooit winst maken? Met de waarheid over gratis parkeren. Levert dat nu echt extra winkelomzet op? Met de waarheid over warenhuizen. Zijn dat de toekomstige winstmakers?
Maar ook met de waarheid over de Markthal. Is deze nu wel of juist niet een groot succes? En de waarheid over beleving en blurring. Hebben deze begrippen betekenis? Ook met de waarheid over de toekomst van de retail. Blijft deze grotendeels fysiek? Én met de waarheid over wat je moet doen om van je winkel een winnaar te maken. Draait het uiteindelijk niet gewoon om service en ondernemerschap?
Hans van Tellingen heeft zijn eigen, eigenzinnige, tegendraadse, maar uiterst goed onderbouwde visie op de retail aan het papier toevertrouwd. Prikkelend. Onderhoudend. Én lekker leesbaar. Altijd gefundeerd. Feitelijk. En betrouwbaar. Want wat eerst tegendraads leek, blijkt in de praktijk gewoon uit te komen.
Voor Elsevier Weekblad is een samenvatting geschreven.
Hans van Tellingen is directeur van Strabo bv. Dé specialist in winkelcentrumonderzoek en -advies. Waarom stenen winkels winnen (november 2018) is het langverwachte vervolg op het zeer succesvolle #WatNouEindeVanWinkels (juni 2016). Waarom Stenen Winkels Winnen wordt ondersteund door de bijdragen van maar liefst achttien mede-auteurs.
Bestellen
U kunt het boek hier bestellen. Mail dan s.v.p. uw naam en adresgegevens en het gewenste aantal exemplaren naar info@strabo.nl. De kosten bedragen € 24,95 (incl. btw) plus verzendkosten.
Voor slechts 10 euro extra krijgt u #WatNouEindeVanWinkels er bij.
Bestel Waarom Stenen Winkels Winnen
Bestel Waarom Stenen Winkels Winnen plus #WatNouEindeVanWinkels
Deel deze pagina
Nieuwste artikelen
de retail groeit en bloeit als bijna nooit tevoren
Bron: EW Magazine 'Webshops zouden stenen winkels…
Waarom winkels transformeren als dat helemaal niet nodig is?
Bron: EW/Elsevier Het ombouwen van winkels naar…
Creëer meer winkelomzet met gratis parkeren
Bron: EW/Elsevier Blog op EW/Elsevier: ‘Bezoekers per auto zijn goed voor…
In het nieuws
Webwinkelhype is voorbij: voor het eerst daalt het aantal internetaankopen
Bron: Het Parool Voor het eerst…
Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…
De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’
Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…