Interview met Hans van Tellingen over het succes van de Markthal in het AD

30 juni 2017

Bron: AD

Ondanks alle kritiek draait de Markthal in Rotterdam als een tierelier. Die conclusie trekt directeur Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De beroemde koopkathedraal scoort 8 miljoen bezoekers per jaar en heeft een jaaromzet van zo’n 63 miljoen euro, zo blijkt uit de cijfers.

Lees hier verder.

Deel deze pagina

In de media

Ikea, Bijenkorf - welke winkel volgt?

Bron: Het Parool Het Parool: 'Hans van Tellingen verwacht een…

18 maart 2020 lees verder

Amazon in Nederland: is de webgigant te laat?

Bron: Het Parool Worden we webwinkelmoe? De groei…

12 maart 2020 lees verder

Gratis parkeren, helpt dat de winkelier?

Bron: RetailTrends Maak het parkeren gratis in winkelgebieden. Die oproep…

12 maart 2020 lees verder

Goede marktkoopman aanwinst voor stadscentra

Bron: Marktvisie In het blad Marktvisie (magazine voor dag- en weekmarkten).…

12 maart 2020 lees verder

Meer berichten