Groeien terwijl andere winkels failliet gaan: het geheim van Action

15 mei 2019

Bron: DeOndernemer

Volgens de auteur van ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ laat Action de kracht van het warenhuis als concept zien: "Bij de Action heb je altijd een lange kassabon, terwijl klanten bij een online winkel zich verder niet laten verleiden tot andere aankopen."

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

In de media

Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen

Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…

2 februari 2023 lees verder

De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’

Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…

31 januari 2023 lees verder

Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’

Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…

16 januari 2023 lees verder

Meer berichten