Groeien terwijl andere winkels failliet gaan: het geheim van Action

16 mei 2019

Bron: DeOndernemer

Volgens de auteur van ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ laat Action de kracht van het warenhuis als concept zien: "Bij de Action heb je altijd een lange kassabon, terwijl klanten bij een online winkel zich verder niet laten verleiden tot andere aankopen."

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

In de media

LinkedIn censureert Hans van Tellingen

Bron: De Volkskrant LinkedIn censureert ook ondernemer, eigenaar van Strabo bv,…

22 januari 2021 lees verder

Avondklok? Nee, zegt Van Tellingen, geen zorgen, stelt Thuiswinkel.org

Bron: De  Ondernemer Komt er een avondklok?…

14 januari 2021 lees verder

Interview door Paul van Liempt voor De Nieuwe Wereld

Bron: De Nieuwe Wereld. Hoe Rutte de…

28 december 2020 lees verder

Blokker lanceert eigen bezorgdienst om vertraging PostNL in te lopen

Bron: DeOndernemer Van Tellingen stelt bovendien…

21 december 2020 lees verder

Meer berichten