Groeien terwijl andere winkels failliet gaan: het geheim van Action

16 mei 2019

Bron: DeOndernemer

Volgens de auteur van ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ laat Action de kracht van het warenhuis als concept zien: "Bij de Action heb je altijd een lange kassabon, terwijl klanten bij een online winkel zich verder niet laten verleiden tot andere aankopen."

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

In de media

Ikea, Bijenkorf - welke winkel volgt?

Bron: Het Parool Het Parool: 'Hans van Tellingen verwacht een…

18 maart 2020 lees verder

Amazon in Nederland: is de webgigant te laat?

Bron: Het Parool Worden we webwinkelmoe? De groei…

12 maart 2020 lees verder

Gratis parkeren, helpt dat de winkelier?

Bron: RetailTrends Maak het parkeren gratis in winkelgebieden. Die oproep…

12 maart 2020 lees verder

Goede marktkoopman aanwinst voor stadscentra

Bron: Marktvisie In het blad Marktvisie (magazine voor dag- en weekmarkten).…

12 maart 2020 lees verder

Meer berichten