Wat ging er mis bij Didi?

9 januari 2020

Bron: RetailTrends

Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

Winkels weg? Kwantum kómt juist naar de binnenstad

Bron: Het Parool Interviewtje gehad met het Het…

21 mei 2021 lees verder

Interview Hans van Tellingen in De Koopman

Bron: De Koopman Lees hier het hele artikel met…

7 mei 2021 lees verder

Met optimisme maar ook voorzichtigheid is de Rotterdamse koopgoot weer open: 'De winkel komt er weer bovenop'

Bron: EenVandaag ‘De 1e lockdown kon men zich staande houden, maar dat kostte wel…

28 april 2021 lees verder

Meer berichten