Wat ging er mis bij Didi?

9 januari 2020

Bron: RetailTrends

Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen

Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…

2 februari 2023 lees verder

De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’

Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…

31 januari 2023 lees verder

Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’

Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…

16 januari 2023 lees verder

Meer berichten