Wat ging er mis bij Didi?
Bron: RetailTrends
Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
De Blokker keert na maanden terug: Heel praktisch voor Nederland.
Bron: Nieuws van de Dag De…
19 juni 2025 lees verder
Ondernemer doorbreekt retailmythes: 'De stenen winkel is springlevend'
Bron: NieuwRechts. Interview. "Veel gemeenten snappen niet wat…
17 juni 2025 lees verder
Zussen Sanne (19) en Ilse (16) nemen supermarkt over
Bron: NPO Radio 1 Erg leuk om…
12 juni 2025 lees verder
Retailexpert Hans van Tellingen: ,,De retail groeit en bloeit veel meer dan verwacht’’
Bron: Lokale…
2 juni 2025 lees verder