Wat ging er mis bij Didi?
Bron: RetailTrends
Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
24 september 2023 lees verder
Elektronica-keten BCC dreigt om te vallen: ‘Niet onderscheidend genoeg’
Bron: Trouw Winkelcentrumonderzoeker Hans van Tellingen zegt…
17 september 2023 lees verder
Verstikkende huurcontracten en coronaschulden: veel winkels staat het water tot aan de lippen
Bron: Het…
11 september 2023 lees verder
Deeleconomie is een mislukking
Bron: De Andere Krant ‘Een deeleconomie is het droombeeld van globalistische organisaties…
29 augustus 2023 lees verder