Wat ging er mis bij Didi?
Bron: RetailTrends
Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Te dure boodschappen? Verlaag de belastingen!
Bron: Het Parool "Supermarktbedrijven zouden inhalig zijn en zouden zich…
20 oktober 2025 lees verder
Prijzen van boodschappen mogelijk hoger in Nederland dan in omringende landen
Bron: Nieuws van de…
22 september 2025 lees verder
Verbod op energiedrankjes voor kinderen: bescherming of betutteling?
Bron: NPO Radio 1 Moeten energiedrankjes verboden worden?…
9 september 2025 lees verder
De winkel is de nieuwe kerk
Bron: Primeur "De winkel is de nieuwe kerk". En dat…
3 september 2025 lees verder