Wat ging er mis bij Didi?

9 januari 2020

Bron: RetailTrends

Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

Onderzoek Strabo: meerderheid jongeren tegen invoering coronapas

Bron: De Ondernemer • Vaccinatiedwang heeft effect op vaccinatiegraad •…

24 september 2021 lees verder

Steeds meer fusies bij supermarktenbranche: goede of foute ontwikkeling?

Bron: Nieuws Redactie Supermarktketens PLUS en Coop…

9 september 2021 lees verder
6 september 2021 lees verder

Prima zaak dat De Bijenkorf te koop staat

Bron: De Ondernemer Vanuit Portugal werd ik geïnterviewd:…

10 augustus 2021 lees verder

Meer berichten