Wat ging er mis bij Didi?
Bron: RetailTrends
Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Are Amsterdam’s herring stalls about to lose their moorings?
Bron: Dutch News Mijn opinie/column in Het…
25 juli 2024 lees verder
Aan de zelfscankassa bent u bij voorbaat verdacht
Bron: De Telegraaf In de Telegraaf: een minirecensie…
24 juli 2024 lees verder
Red de Amsterdamse haringkar, die dreigt te verdwijnen door Europees én Amsterdams beleid
Bron: Het…
16 juli 2024 lees verder
Opinie: ‘Albert Heijn ziet de klant steeds meer als verdachte, met zelfscankassa’s en geen gratis tasjes meer’
Bron: Het Parool In het Parool mijn opinie in de vorm van een column:…
24 juni 2024 lees verder