Wat ging er mis bij Didi?

9 januari 2020

Bron: RetailTrends

Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

16 november 2022 lees verder

Hans van Tellingen bij RTLZ / Next Level TV

Bron: RTLZ In november 2022 was ik…

11 november 2022 lees verder

Interview De Nieuwe Wereld Ondernemers

Bron: YouTube Interview met Olaf Weller van De Nieuwe Wereld Ondernemers.…

18 oktober 2022 lees verder

Belasting en retourkosten moeten einde maken aan 'bezorggekte'

Bron: De Ondernemer Mijn interview met De Ondernemer:…

6 oktober 2022 lees verder

Meer berichten