Wat ging er mis bij Didi?

9 januari 2020

Bron: RetailTrends

Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.

Lees hier het hele artikel. 

Deel deze pagina

In de media

Stenen winkels winnen, juist nu!

Bron: Babywereld 4 experts uit de retail bundelden hun krachten en…

28 september 2020 lees verder

Dit is hét moment om in winkelvastgoed te stappen

Bron: Vastgoedmarkt. Met of zonder vaccin, die…

25 september 2020 lees verder

Veranderen of verarmen

Bron: Het Parool Niet iedereen is somber. "Schoenen&mode hebben het erg lastig gehad,…

7 september 2020 lees verder

Meer berichten