Wat ging er mis bij Didi?
Bron: RetailTrends
Heerlijk, toch? Kitty Koelemeijer & Dirk Mulder hebben een andere visie dan Hans van Tellingen. Al komt die van Dirk Mulder best een beetje in de buurt. Bottom line: richt je vooral NIET op online & richt je op de doelgroep 'vrouwen 40 plus'. Dan zou het kunnen werken.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Schoenvisie Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom…
9 april 2024 lees verder
Heeft de koopavond nog toekomst?
Bron: RetailTrends Geïnterviewd door RetailTrends / Marjolein Straatman: "Toch kan de…
4 april 2024 lees verder
Van industrieterrein naar stadscentrum: Praxis, Decathlon en Ikea openen ook kleine winkels
Bron: RTL Nieuws Mini…
11 maart 2024 lees verder