‘Sommige retailers snappen het gewoon niet’
Bron: Instore & Livecomm.
Op Social Media is hij uitgesproken en daardoor niet onbesproken. Het gestrekte been, maar… wél onderbouwd met argumenten is beslist aan hem besteed. We zijn bij Hans van Tellingen, directeur van Strabo BV en gedragsonderzoeker van winkelcentra in Nederland. Hij weet zeker dat stenen winkels het gaan winnen van de online concurrentie. Maar er moet wel wat gebeuren: “In de Nederlandse retail zit geen verwencultuur. Het is de dood in de pot.”
Lees hier het hele interview met Hans van Tellingen.
Deel deze pagina
In de media
Te dure boodschappen? Verlaag de belastingen!
Bron: Het Parool "Supermarktbedrijven zouden inhalig zijn en zouden zich…
Prijzen van boodschappen mogelijk hoger in Nederland dan in omringende landen
Bron: Nieuws van de…
Verbod op energiedrankjes voor kinderen: bescherming of betutteling?
Bron: NPO Radio 1 Moeten energiedrankjes verboden worden?…
De winkel is de nieuwe kerk
Bron: Primeur "De winkel is de nieuwe kerk". En dat…