Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer

17 december 2021

Bron: RTL Nieuws

Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."

Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.

Lees hier het hele interview.

Deel deze pagina

In de media

Are Amsterdam’s herring stalls about to lose their moorings?

Bron: Dutch News Mijn opinie/column in Het…

25 juli 2024 lees verder

Aan de zelfscankassa bent u bij voorbaat verdacht

Bron: De Telegraaf In de Telegraaf: een minirecensie…

24 juli 2024 lees verder
24 juni 2024 lees verder

Meer berichten