Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer
Bron: RTL Nieuws
Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."
Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.
Lees hier het hele interview.
Deel deze pagina
In de media
Elektronica-keten BCC dreigt om te vallen: ‘Niet onderscheidend genoeg’
Bron: Trouw Winkelcentrumonderzoeker Hans van Tellingen zegt…
Verstikkende huurcontracten en coronaschulden: veel winkels staat het water tot aan de lippen
Bron: Het…
Deeleconomie is een mislukking
Bron: De Andere Krant ‘Een deeleconomie is het droombeeld van globalistische organisaties…