Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer

17 december 2021

Bron: RTL Nieuws

Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."

Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.

Lees hier het hele interview.

Deel deze pagina

In de media

Weer druk in Bossche winkelstraten, maar het is niet alleen hosanna: laagste aantal winkels sinds 2006

Bron: Brabants Dagblad Geïnterviewd door het Brabants Dagblad in de 'week van de stenen winkel'. Er…

12 mei 2022 lees verder

POLITIEKLINKS IS RECHTS EN RECHTS IS LINKS

Bron: HP/De Tijd Bij de traditionele politieke partijen regeert…

5 mei 2022 lees verder

Meer berichten