Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer
Bron: RTL Nieuws
Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."
Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.
Lees hier het hele interview.
Deel deze pagina
In de media
Webwinkelhype is voorbij: voor het eerst daalt het aantal internetaankopen
Bron: Het Parool Voor het eerst…
Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…
De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’
Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…
Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’
Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…