Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer
Bron: RTL Nieuws
Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."
Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.
Lees hier het hele interview.
Deel deze pagina
In de media
De retail groeit en bloeit, veel meer dan verwacht
Bron: Almere Zaken Mooi interview in Almere…
7 juli 2025 lees verder
De retail leeft: Waarom het tijd is voor een realistischer beeld
Bron: VrouwenMode Interview met het…
27 juni 2025 lees verder
Twaalf openingen voor Blokker: 'Dit jaar willen ze groeien tot tachtig'
Bron: Vastgoedmarkt "Blokker opende woensdag…
23 juni 2025 lees verder