Kabinet wil biertje bij de kapper: zo wordt de kassabon stukken langer

17 december 2021

Bron: RTL Nieuws

Volgens directeur Hans van Tellingen van retailonderzoeksbureau Strabo is een drankje aanbieden voor de middenstand juist een krachtig instrument om voor meer omzet te zorgen: "Blurring betekent dat mensen langer in de winkel blijven. En langer in de winkel betekent dat ze meer besteden."

Het klanten lang in de zaak proberen te houden is volgens hem het beste wapen tegen de concurrentie van webwinkels: "Een lange kassabon is de kracht van de fysieke winkel. Vooral daardoor maken die nog altijd meer winst dan webwinkels.

Lees hier het hele interview.

Deel deze pagina

In de media

Elektronica-keten BCC dreigt om te vallen: ‘Niet onderscheidend genoeg’

Bron: Trouw Winkelcentrumonderzoeker Hans van Tellingen zegt…

17 september 2023 lees verder

Deeleconomie is een mislukking

Bron: De Andere Krant ‘Een deeleconomie is het droombeeld van globalistische organisaties…

29 augustus 2023 lees verder

Meer berichten