Waarom de stenen winkel blijft

10 april 2024

Bron: Schoenvisie

Geïnterviewd door Schoenvisie over 'Retail is Mensenwerk' en 'Waarom Stenen Winkels Winnen': “Het gaat om de menselijke factor; een warme glimlach, een behulpzame medewerker, het contact. Net als bij daten moeten winkeliers consumenten verleiden, met hun charme en kennis over hun producten. Het gaat om verbinding zoeken, dát is de kracht van stenen winkels. Dit alles bewijst het punt dat Van Tellingen al jaren geleden maakte met zijn boek Waarom Stenen Winkels Winnen. Een boektitel die de spijker op z’n kop slaat." En verder: "Het marktaandeel van e-commerce heeft bijna zijn plafond bereikt. Tijdens covidbeleid zagen we het licht stijgen, maar er is inmiddels een daling ingezet en het marktaandeel van e-commerce gaat steeds meer richting 10 procent. Als het al toeneemt, is 15 procent het plafond. Van Tellingen voorspelt dat we daar over twintig jaar niet overheen gaan.”

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

In de media

De stenen winkel staat als een huis

Bron: HP/De Tijd Groot interview gehad met HP/De Tijd…

2 december 2024 lees verder

Retailexpert Hans van Tellingen ziet nog kansen voor afgeslankt Blokker

Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL :…

5 november 2024 lees verder

Ondernemers vrezen naderende emissievrije zone: "Ik word zwetend wakker"

Bron: NH Nieuws Geïnterviewd door NH Nieuws…

1 november 2024 lees verder

Meer berichten