Westfield Mall: massief en magisch tegelijk

27 januari 2010

SSM Retail Platform heeft in november Londen aangedaan met een zogenaamde ‘Quick Trip’. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Londen is wel de belangrijkste stad van Europa. Qua economie. Qua financiële dienstverlening (ook in deze tijd!). Qua aantal inwoners. Qua inkomen naar inwoner. Qua alles eigenlijk. Zelfs op culinair gebied. En zeker ook qua retail. Waar Groot-Britannië als wereldmacht na de Tweede Wereldoorlog snel aan invloed inboette, is er sinds begin jaren negentig sprake van een (in goed Nederlands) ‘revival’. Met Londen als uithangbord van het land. Of zelfs van Europa (en de wereld). Londen is modehoofdstad.

Winkelhoofdstad. Uitgaanshoofdstad. Noem het maar op. Reden genoeg om Londen te bezoeken. Al is het alleen maar als winkelprofessional. De SSM had dan ook een prachtig doel uitgekozen. Waarbij de opening van Westfield Mall uiteraard een prachtige directe aanleiding vormt.

lees hier het volledige artikel

 

Hans van Tellingen is algemeen directeur van Strabo

Deel deze pagina

Artikelen

Veilig terug naar het oude normaal, een zevenstappenplan

Bron: Opiniez Mijn verse blog 'Veilig terug naar…

24 september 2020 lees verder
28 augustus 2020 lees verder

De groepsimmuniteit is dichterbij dan we dachten

Bron: OpinieZ Het aantal ‘positief getesten’ op COVID19 neemt weer toe. Maar de aantallen ziekenhuis- en…

19 augustus 2020 lees verder
14 augustus 2020 lees verder

Alle artikelen