Maak uw winkelcentrum toekomstbestendig door onderzoek en een marketingvisie!

14 april 2014

De toekomst voor fysieke winkelcentra is een zonnige.
In ieder geval voor een aantal. Hieraan heb ik nooit
getwijfeld. Ook niet een jaar of twee geleden toen
menigeen in ‘zak en as’ zat. In mijn vorige artikel heb ik hier
al melding van gemaakt. Ik citeer: “Er is geen enkele reden
tot negativisme. Wel tot realiteitszin. Van zowel de ontwikkelaar die (ik noem maar een extreem theoretisch voorbeeld) een winkelcentrum van 100.000 m2 in Delfzijl wil bouwen, tot een door de webwinkelbranche betaalde, ietwat zwaar toonzettende niet onafhankelijke professor, die voorspelt dat meer dan 30% (of 50%) van de winkels verdwijnt. En dat we meer dan 50% van de artikelen op het internet gaan kopen.”

lees hier verder

door Hans van Tellingen.

Deel deze pagina

Artikelen

Hét essentiële beroep betreft ‘de ondernemer’, ook in ‘coronatijd’

Bron: De Ondernemer. Ja, de essentieelste beroepen…

15 mei 2020 lees verder

Het ‘nieuwe normaal’ is niet normaal

Bron: OpinieZ Nee, het zogenaamde ‘nieuwe normaal’ – dat van…

12 mei 2020 lees verder

Gooi die winkel open! (en draag een mondkapje)

Bron: De Ondernemer en Emerce. Laat virologen niet…

28 april 2020 lees verder

Alle artikelen