Het gigantische belang van het aandeel parkeren in de winkelomzet
Door Hans van Tellingen
De toekomst voor fysieke winkels is een zonnige. In ieder geval voor een aantal. In de vorige drie delen van deze artikelreeks is het negativisme weersproken. De zogenaamde onheilsboodschap van predikers die het einde van (fysieke) winkels voorspellen. Ja, het is helder: de winkelmarkt is dynamisch. Er verdwijnen winkels. En zelfs complete formules en branches. Maar er komen ook nieuwe winkels, formules en branches bij. En op sommige plekken (grotere binnensteden en in de ‘betere’ regionale winkelgebieden met een dominante eigenaar) is er zelfs sprake van (forse) uitbreidingsruimte. En dan gaat het vaak om grote units van (meestal) buitenlandse retailers.
Lees hier verder
Deel deze pagina
Artikelen
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Textilia Sinds de komst van het internet – en met…
Ravissante retail in betoverend Porto met SSM Retail Platform
Bron: SCN Today Bezoek Porto. Prachtige stad…
Winkels worden juist groter, het ongelijk van PWC
Bron: PropertyNL Met Robert Paling van PropertyNL sprak…
Waarom Blokker weer een groot succes wordt
Bron: Wynia's Week Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij…