Het gigantische belang van het aandeel parkeren in de winkelomzet

17 september 2014

Door Hans van Tellingen

De toekomst voor fysieke winkels is een zonnige. In ieder geval voor een aantal. In de vorige drie delen van deze artikelreeks is het negativisme weersproken. De zogenaamde onheilsboodschap van predikers die het einde van (fysieke) winkels voorspellen. Ja, het is helder: de winkelmarkt is dynamisch. Er verdwijnen winkels. En zelfs complete formules en branches. Maar er komen ook nieuwe winkels, formules en branches bij. En op sommige plekken (grotere binnensteden en in de ‘betere’ regionale winkelgebieden met een dominante eigenaar) is er zelfs sprake van (forse) uitbreidingsruimte. En dan gaat het vaak om grote units van (meestal) buitenlandse retailers.

Lees hier verder

Deel deze pagina

Artikelen

'Maak van mondkapjes een hippe winkelgadget' (op vrijwillige basis)

Bron: De Ondernemer Zwarte mondkapjes van Dirk,…

1 oktober 2020 lees verder

Veilig terug naar het oude normaal, een zevenstappenplan

Bron: Opiniez Mijn verse blog 'Veilig terug naar…

24 september 2020 lees verder
28 augustus 2020 lees verder

De groepsimmuniteit is dichterbij dan we dachten

Bron: OpinieZ Het aantal ‘positief getesten’ op COVID19 neemt weer toe. Maar de aantallen ziekenhuis- en…

19 augustus 2020 lees verder

Alle artikelen