De retailer als popster
Flauwvallende meisjes bij de opening van een
Primarkfiliaal, hippe twintigers in slaapzak voor de
Applestore: we kijken er al niet eens meer van op.
Is het handig om een buzz te creëren rondom een
winkel? En wat kunnen wij leren van de hypes?
Door Milan Caspers
Deel deze pagina
Artikelen
Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform
Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…
27 mei 2025 lees verder
Discounters nemen winkelstraat over: 'Consumenten zijn de schaamte voorbij'
Bron: Vastgoedmarkt Interview Hans van Tellingen met VastgoedMarkt.…
9 mei 2025 lees verder
De deconfiture van het deelvervoer
Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…
15 april 2025 lees verder
Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”
Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…
15 april 2025 lees verder