De retailer als popster
Flauwvallende meisjes bij de opening van een
Primarkfiliaal, hippe twintigers in slaapzak voor de
Applestore: we kijken er al niet eens meer van op.
Is het handig om een buzz te creëren rondom een
winkel? En wat kunnen wij leren van de hypes?
Door Milan Caspers
Deel deze pagina
Artikelen
Hoe autoluw beleid leidt tot binnensteden zonder ziel en waarom nieuwe autovrije wijken de toekomstige ghetto’s worden
Bron: Opiniez Zo doet Leiden ALLES fout. Het weren van de auto, peperduur straatparkeren…
11 december 2025 lees verder
Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken
Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…
5 december 2025 lees verder
Na jarenlange hobbels, herstelt retailmarkt in 2025: 'Zo goed hadden we niet verwacht'
Bron: Vastgoedmarkt Als…
18 november 2025 lees verder
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
4 november 2025 lees verder