Online supermarktomzet: 0,8%

10 december 2015

Het kennisplatform Supermarkt & Ruimte heeft in samenwerking met het gerenommeerde onderzoeksbureau Strabo en vastgoedadviseur SuperVastgoed (tevens sponsor van Supermarkt & Ruimte) een monitor gestart, waarbij ieder half jaar ruim 1.500 consumenten ondervraagd worden over hun feitelijk koopgedrag waar het gaat om supermarktbestedingen. 

 

Lees meer

Deel deze pagina

Artikelen

Corona en het ietwat ongepaste enthousiasme van Thuiswinkel.org

Bron: Zakenblad.nl ‘Online boodschappen doen breekt definitief door…

30 maart 2020 lees verder

Het recessiespook kan zomaar worden weggevaagd

Bron: De Ondernemer 'Ik ben ervan overtuigd dat na de…

28 maart 2020 lees verder

Retail zal opveren na de coronacrisis

"Echter denk ik dat er na de 'lockdown' sprake…

20 maart 2020 lees verder

Alle artikelen