Online supermarktomzet deert supermarktvastgoed (nog) niet

25 februari 2016

Uit: Vastgoedmarkt

Door: Tjerk van Leusden, Hans van Tellingen en Jeroen van der Weerd.

 

Welke kant gaat het op met de online foodbestedingen? Dat is een vraag die velen in de winkelvastgoedsector bezighoudt. Er bestaat grote behoefte aan onderzoek
over deze trend. Is het online aankoopkanaal daadwerkelijk een serieuze concurrent van de fysieke supermarkt? Wat betekent dit voor de exploitatie van traditionele supermarkten? Wat zijn de gevolgen voor
de beleggingswaarde en rendement van vastgoed?
 

Deel deze pagina

Artikelen

de retail groeit en bloeit als bijna nooit tevoren

Bron: EW Magazine 'Webshops zouden stenen winkels…

20 maart 2023 lees verder

Waarom winkels transformeren als dat helemaal niet nodig is?

Bron: EW/Elsevier Het ombouwen van winkels naar…

27 februari 2023 lees verder

Creƫer meer winkelomzet met gratis parkeren

Bron: EW/Elsevier Blog op EW/Elsevier: ‘Bezoekers per auto zijn goed voor…

21 februari 2023 lees verder

De retail groeit en bloeit, bijna als nooit tevoren

Bron: Vastgoedjournaal Stenen winkels zijn bezig aan…

21 februari 2023 lees verder

Alle artikelen