De zonnige toekomst van het fysieke winkelen (deel 9)
Door: Hans van Tellingen en Jorine de Soet.
#TheWinnerTakesTheMall: receptuur om een winnaar te worden. En hoe moet `het’ dan wel? Hoe zorg je ervoor dat jouw winkel of winkelgebied een winnaar wordt? Er zijn legio antwoorden en mogelijkheden. Maar wij proberen de zin en onzin van elkaar te scheiden. Wat werkt wél? Aan welke voorwaarden moet je voldoen?
Deel deze pagina
Artikelen
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…
25 april 2024 lees verder
Terugblik bijeenkomst Vereniging Commercieel Onroerend Goed Binnenstad Breda
Tijdens de ALV op 14 december 2023,…
24 april 2024 lees verder
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Artikel op RetailTrends over ons blog 'Het rampenplan van de…
23 april 2024 lees verder
Het gaat verrassend goed met stenen winkels, ondanks ontwrichtend kabinetsbeleid
Bron: Wynia's Week Vers blog: 'Het…
9 april 2024 lees verder