Vergeet die webshops, open een stenen winkel

18 november 2016

Van: noordblog.nl

De retailwinnaars van straks investeren vooral in fysieke winkels. Hun website is er vooral op gericht om mensen naar die winkels te lokken. Want daar wordt het geld verdiend. Niet met de webshop, zegt expert Hans van Tellingen. Kijk maar naar de cijfers. In grote en middelgrote steden daalt de leegstand van winkelruimte weer de afgelopen jaren. Aan de andere kant lijden bedrijven die het puur van verkoop via webshops moeten hebben, gemiddeld steeds grotere verliezen. Doemscenario’s van lege winkelstraten en volle huizen met thuisshoppers, komen niet uit.

 

Lees verder

Deel deze pagina

Artikelen

Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet

Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…

25 april 2024 lees verder

Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet

Artikel op RetailTrends over ons blog 'Het rampenplan van de…

23 april 2024 lees verder

Alle artikelen