Vergeet die webshops, open een stenen winkel
Van: noordblog.nl
De retailwinnaars van straks investeren vooral in fysieke winkels. Hun website is er vooral op gericht om mensen naar die winkels te lokken. Want daar wordt het geld verdiend. Niet met de webshop, zegt expert Hans van Tellingen. Kijk maar naar de cijfers. In grote en middelgrote steden daalt de leegstand van winkelruimte weer de afgelopen jaren. Aan de andere kant lijden bedrijven die het puur van verkoop via webshops moeten hebben, gemiddeld steeds grotere verliezen. Doemscenario’s van lege winkelstraten en volle huizen met thuisshoppers, komen niet uit.
Deel deze pagina
Artikelen
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'
Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…