Parkeren en winkelomzet zijn nog steeds communicerende vaten (Vastgoedjournaal)

3 april 2017

Bron: Vastgoedjournaal.nl

 

‘No parking no business’ Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Er is namelijk een sterke relatie tussen parkeervoorzieningen en winkelomzet. Tot een jaar of vijf geleden trok vrijwel niemand dit in twijfel. Ook autohaters niet.

Lees verder

Deel deze pagina

Artikelen

Parijs: iconische winkels, trendsettende warenhuizen

Bron: Retailtrends Voor het eerst sinds 2019 stond er vorige maand…

15 juni 2022 lees verder

Rutte & co, stop met slopen mkb

Bron: De Ondernemer Ondernemer Hans van Tellingen (winkelcentrumonderzoeker Strabo…

19 april 2022 lees verder

Alle artikelen