Parkeren en winkelomzet zijn nog steeds communicerende vaten (Vastgoedjournaal)

3 april 2017

Bron: Vastgoedjournaal.nl

 

‘No parking no business’ Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Er is namelijk een sterke relatie tussen parkeervoorzieningen en winkelomzet. Tot een jaar of vijf geleden trok vrijwel niemand dit in twijfel. Ook autohaters niet.

Lees verder

Deel deze pagina

Artikelen

Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken

Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…

5 december 2025 lees verder

'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?

Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…

4 november 2025 lees verder

Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'

Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…

23 september 2025 lees verder

Alle artikelen