Parkeren en winkelomzet zijn nog steeds communicerende vaten (Vastgoedjournaal)

3 april 2017

Bron: Vastgoedjournaal.nl

 

‘No parking no business’ Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Er is namelijk een sterke relatie tussen parkeervoorzieningen en winkelomzet. Tot een jaar of vijf geleden trok vrijwel niemand dit in twijfel. Ook autohaters niet.

Lees verder

Deel deze pagina

Artikelen

Retail op IJsland: een ‘cool’ reisverslag

Bron: De Ondernemer Kennisplatform Supermarkt & Ruimte timmert goed aan…

21 oktober 2021 lees verder

PERSBERICHT opiniepeiling coronapas

PERSBERICHT opiniepeiling coronapas   Vaccinatiedwang heeft effect op vaccinatiegraad 95% van de ongevaccineerden is tegen…

23 september 2021 lees verder

Steunmaatregelen: meer geld met terugwerkende kracht naar de ondernemers

Bron: De Ondernemer Als je alle steunmaatregelen…

13 september 2021 lees verder
27 augustus 2021 lees verder

Alle artikelen