Parkeren en winkelomzet zijn nog steeds communicerende vaten (Vastgoedjournaal)
Bron: Vastgoedjournaal.nl
‘No parking no business’ Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Er is namelijk een sterke relatie tussen parkeervoorzieningen en winkelomzet. Tot een jaar of vijf geleden trok vrijwel niemand dit in twijfel. Ook autohaters niet.
Deel deze pagina
Artikelen
Waarom de stenen winkel blijft
Bron: Textilia Sinds de komst van het internet – en met…
12 juli 2024 lees verder
Ravissante retail in betoverend Porto met SSM Retail Platform
Bron: SCN Today Bezoek Porto. Prachtige stad…
10 juni 2024 lees verder
Winkels worden juist groter, het ongelijk van PWC
Bron: PropertyNL Met Robert Paling van PropertyNL sprak…
24 mei 2024 lees verder
Waarom Blokker weer een groot succes wordt
Bron: Wynia's Week Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij…
23 mei 2024 lees verder