Parkeren en winkelomzet zijn nog steeds communicerende vaten (Vastgoedjournaal)
Bron: Vastgoedjournaal.nl
‘No parking no business’ Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Er is namelijk een sterke relatie tussen parkeervoorzieningen en winkelomzet. Tot een jaar of vijf geleden trok vrijwel niemand dit in twijfel. Ook autohaters niet.
Deel deze pagina
Artikelen
Het gaat verrassend goed met stenen winkels, ondanks ontwrichtend kabinetsbeleid
Bron: Wynia's Week Vers blog: 'Het…
9 april 2024 lees verder
Stenen winkels hebben betere kaarten dan e-commerce
Bron: PropertyNL E-commerce is 'over the hill', het onlineaandeel…
19 januari 2024 lees verder
Tien tips om van een winkelgebied een winnaar te maken
Bron: PropertyNL En als je doorscrollt…
14 november 2023 lees verder