Online aandeel supermarkten blijft steken op 1,3%
Bron: Shopper Marketing update.
De recente overname van de Amerikaanse keten Whole Foods door Amazon is geen bedreiging voor fysieke supermarkten. Integendeel. Die overname is juist steekhoudend bewijs dat online spelers fysieke winkels nodig hebben voor retailsucces. Dat zegt Hans van Tellingen, directeur van het winkelonderzoeksbureau Strabo. Recent heeft dit bureau samen met kennisplatform Supermarkt & Ruimte en vastgoedadviseur SuperVastgoed nieuwe cijfers over online supermarktverkopen naar buiten gebracht. De bureaus komen tot een online consumentenaandeel van 1,3%.
Deel deze pagina
Artikelen
Parijs: iconische winkels, trendsettende warenhuizen
Bron: Retailtrends Voor het eerst sinds 2019 stond er vorige maand…
Crisis in de binnenstad? Los het op met makkelijk en gratis parkeren.
Bron: Vexpansie Natuurlijk, het…
Rutte & co, stop met slopen mkb
Bron: De Ondernemer Ondernemer Hans van Tellingen (winkelcentrumonderzoeker Strabo…