Online aandeel supermarkten blijft steken op 1,3%

30 juni 2017

Bron: Shopper Marketing update.

De recente overname van de Amerikaanse keten Whole Foods door Amazon is geen bedreiging voor fysieke supermarkten. Integendeel. Die overname is juist steekhoudend bewijs dat online spelers fysieke winkels nodig hebben voor retailsucces. Dat zegt Hans van Tellingen, directeur van het winkelonderzoeksbureau Strabo. Recent heeft dit bureau samen met kennisplatform Supermarkt & Ruimte en vastgoedadviseur SuperVastgoed nieuwe cijfers over online supermarktverkopen naar buiten gebracht. De bureaus komen tot een online consumentenaandeel van 1,3%.

Lees meer

Deel deze pagina

Artikelen

Hét moment om in het winkelvastgoed te stappen

Bron: Vastgoedmarkt. Juist wanneer het sentiment over een…

19 oktober 2020 lees verder

Wat Rutte op 13 oktober eigenlijk had moeten zeggen

Bron: OpinieZ “Waarde landgenoten. Sinds februari heerst het…

19 oktober 2020 lees verder

'Maak van mondkapjes een hippe winkelgadget' (op vrijwillige basis)

Bron: De Ondernemer Zwarte mondkapjes van Dirk,…

1 oktober 2020 lees verder

Alle artikelen