Blurring: Hoe meer, hoe beter
'Blurring'. Een jeukwoord. We geven het toe. Zou je het niet beter 'menging' kunnen noemen? Of gebruiken we de - in Rotterdam gebruikte - term 'blending'? Of misschien zou het 'Hutspot' moeten heten? Naar de gelijknamige winkel en horeca-uitspanning? Ach, wat maakt het uit. Jeukwoord of niet. Blurring is hip. Blurring is cool. En blurring is een blijvertje. Vandaar dit artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
de retail groeit en bloeit als bijna nooit tevoren
Bron: EW Magazine 'Webshops zouden stenen winkels…
20 maart 2023 lees verder
Waarom winkels transformeren als dat helemaal niet nodig is?
Bron: EW/Elsevier Het ombouwen van winkels naar…
27 februari 2023 lees verder
Creƫer meer winkelomzet met gratis parkeren
Bron: EW/Elsevier Blog op EW/Elsevier: ‘Bezoekers per auto zijn goed voor…
21 februari 2023 lees verder
De retail groeit en bloeit, bijna als nooit tevoren
Bron: Vastgoedjournaal Stenen winkels zijn bezig aan…
21 februari 2023 lees verder