Blurring: Hoe meer, hoe beter

21 december 2017

'Blurring'. Een jeukwoord. We geven het toe. Zou je het niet beter 'menging' kunnen noemen? Of gebruiken we de - in Rotterdam gebruikte - term 'blending'? Of misschien zou het 'Hutspot' moeten heten? Naar de gelijknamige winkel en horeca-uitspanning? Ach, wat maakt het uit. Jeukwoord of niet. Blurring is hip. Blurring is cool. En blurring is een blijvertje. Vandaar dit artikel.

Lees hier het hele artikel, en hier op RetailTrends.nl.

Deel deze pagina

Artikelen

Retail op IJsland: een ‘cool’ reisverslag

Bron: De Ondernemer Kennisplatform Supermarkt & Ruimte timmert goed aan…

21 oktober 2021 lees verder

PERSBERICHT opiniepeiling coronapas

PERSBERICHT opiniepeiling coronapas   Vaccinatiedwang heeft effect op vaccinatiegraad 95% van de ongevaccineerden is tegen…

23 september 2021 lees verder

Steunmaatregelen: meer geld met terugwerkende kracht naar de ondernemers

Bron: De Ondernemer Als je alle steunmaatregelen…

13 september 2021 lees verder
27 augustus 2021 lees verder

Alle artikelen