Blurring: Hoe meer, hoe beter

21 december 2017

'Blurring'. Een jeukwoord. We geven het toe. Zou je het niet beter 'menging' kunnen noemen? Of gebruiken we de - in Rotterdam gebruikte - term 'blending'? Of misschien zou het 'Hutspot' moeten heten? Naar de gelijknamige winkel en horeca-uitspanning? Ach, wat maakt het uit. Jeukwoord of niet. Blurring is hip. Blurring is cool. En blurring is een blijvertje. Vandaar dit artikel.

Lees hier het hele artikel, en hier op RetailTrends.nl.

Deel deze pagina

Artikelen

Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform

Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…

27 mei 2025 lees verder

Discounters nemen winkelstraat over: 'Consumenten zijn de schaamte voorbij'

Bron: Vastgoedmarkt Interview Hans van Tellingen met VastgoedMarkt.…

9 mei 2025 lees verder

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Alle artikelen