Blurring: Hoe meer, hoe beter

21 december 2017

'Blurring'. Een jeukwoord. We geven het toe. Zou je het niet beter 'menging' kunnen noemen? Of gebruiken we de - in Rotterdam gebruikte - term 'blending'? Of misschien zou het 'Hutspot' moeten heten? Naar de gelijknamige winkel en horeca-uitspanning? Ach, wat maakt het uit. Jeukwoord of niet. Blurring is hip. Blurring is cool. En blurring is een blijvertje. Vandaar dit artikel.

Lees hier het hele artikel, en hier op RetailTrends.nl.

Deel deze pagina

Artikelen

Hét moment om in het winkelvastgoed te stappen

Bron: Vastgoedmarkt. Juist wanneer het sentiment over een…

19 oktober 2020 lees verder

Wat Rutte op 13 oktober eigenlijk had moeten zeggen

Bron: OpinieZ “Waarde landgenoten. Sinds februari heerst het…

19 oktober 2020 lees verder

'Maak van mondkapjes een hippe winkelgadget' (op vrijwillige basis)

Bron: De Ondernemer Zwarte mondkapjes van Dirk,…

1 oktober 2020 lees verder

Alle artikelen