Blurring: Hoe meer, hoe beter

21 december 2017

'Blurring'. Een jeukwoord. We geven het toe. Zou je het niet beter 'menging' kunnen noemen? Of gebruiken we de - in Rotterdam gebruikte - term 'blending'? Of misschien zou het 'Hutspot' moeten heten? Naar de gelijknamige winkel en horeca-uitspanning? Ach, wat maakt het uit. Jeukwoord of niet. Blurring is hip. Blurring is cool. En blurring is een blijvertje. Vandaar dit artikel.

Lees hier het hele artikel, en hier op RetailTrends.nl.

Deel deze pagina

Artikelen

Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken

Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…

5 december 2025 lees verder

'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?

Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…

4 november 2025 lees verder

Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'

Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…

23 september 2025 lees verder

Alle artikelen