Het einde van de online supermarkt

14 februari 2018

Bron: SCN

Velen voorspelden het einde van de winkels. Dat bleek niet uit te komen. Niet voor kledingwinkels. Niet voor schoenenwinkels. En niet voor heel veel andere winkels. Deze winkels, in de fysieke variant, gaan juist een grote bloeiperiode tegemoet. Maar dan. De supermarkten. De onheilsprofeten hebben hier hun zinnen op gezet. 'Binnenkort doen we onze boodschappen bijna allemaal online'. Zou het? In dit artikel de feiten. Over het marktaandeel. De verdiencapaciteit. En waar je het beste in kunt investeren. Doe je dat in de online supermarkt? Of juist in de fysieke supermarkt? Wij geven de antwoorden. Luid. Én duidelijk.

Lees hier het artikel, en hier op RetailTrends.

Deel deze pagina

Artikelen

Hoe autoluw beleid leidt tot binnensteden zonder ziel en waarom nieuwe autovrije wijken de toekomstige ghetto’s worden

Bron: Opiniez Zo doet Leiden ALLES fout. Het weren van de auto, peperduur straatparkeren…

11 december 2025 lees verder

Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken

Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…

5 december 2025 lees verder

'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?

Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…

4 november 2025 lees verder

Alle artikelen