Het einde van de online supermarkt
Bron: SCN
Velen voorspelden het einde van de winkels. Dat bleek niet uit te komen. Niet voor kledingwinkels. Niet voor schoenenwinkels. En niet voor heel veel andere winkels. Deze winkels, in de fysieke variant, gaan juist een grote bloeiperiode tegemoet. Maar dan. De supermarkten. De onheilsprofeten hebben hier hun zinnen op gezet. 'Binnenkort doen we onze boodschappen bijna allemaal online'. Zou het? In dit artikel de feiten. Over het marktaandeel. De verdiencapaciteit. En waar je het beste in kunt investeren. Doe je dat in de online supermarkt? Of juist in de fysieke supermarkt? Wij geven de antwoorden. Luid. Én duidelijk.
Deel deze pagina
Artikelen
Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…
Red de mkb’ers en retailers van faillissement
Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…
Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'
Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…
Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest
Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…