Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt

1 mei 2018

Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen

‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

Artikelen

De 20 kapitale coronablunders van ons kabinet

Bron: OpinieZ Mijn verse blog: ‘De 20 kapitale coronablunders…

17 maart 2021 lees verder

Terug naar normaal met een zakenkabinet

Bron: OpinieZ Vrijwel ons volledige landsbestuur lijkt geradicaliseerd met de…

4 maart 2021 lees verder

Alle artikelen