Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt

1 mei 2018

Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen

‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

Artikelen

Stop de spoedwet Corona!

Bron: Opiniez Stop de spoedwet Corona. Hugo de Jonge als brokkenpiloot van…

30 juli 2020 lees verder

Stop de spoedwet Corona!

Bron: Opiniez Stop de spoedwet Corona. Hugo de Jonge als brokkenpiloot van…

25 juni 2020 lees verder

Hét essentiële beroep betreft ‘de ondernemer’, ook in ‘coronatijd’

Bron: De Ondernemer. Ja, de essentieelste beroepen…

15 mei 2020 lees verder

Alle artikelen