Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt

1 mei 2018

Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen

‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

Artikelen

Hans van Tellingen: 'Steun de ondernemer en red de maatschappij'

Bron: De Ondernemer Red de ondernemer…

20 januari 2021 lees verder
13 januari 2021 lees verder

Rutte verkwanselt erfenis Thorbecke met lockdown

Bron: Opiniez Maandagavond 14 december, 19.00 uur. Tijdstip van de toespraak…

4 januari 2021 lees verder
18 december 2020 lees verder

Alle artikelen