Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt

1 mei 2018

Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen

‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?

Lees hier verder. 

Deel deze pagina

Artikelen

Hét essentiële beroep betreft ‘de ondernemer’, ook in ‘coronatijd’

Bron: De Ondernemer. Ja, de essentieelste beroepen…

15 mei 2020 lees verder

Het ‘nieuwe normaal’ is niet normaal

Bron: OpinieZ Nee, het zogenaamde ‘nieuwe normaal’ – dat van…

12 mei 2020 lees verder

Gooi die winkel open! (en draag een mondkapje)

Bron: De Ondernemer en Emerce. Laat virologen niet…

28 april 2020 lees verder

Alle artikelen