Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt
Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen
‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?
Lees hier verder.
Deel deze pagina
Artikelen
Hans van Tellingen: 'Steun de ondernemer en red de maatschappij'
Bron: De Ondernemer Red de ondernemer…
20 januari 2021 lees verder
Laat ‘baanzekeren’ een gedeelte van hun loon overmaken aan de ondernemers
Bron: Elsevier Weekblad De verlenging…
13 januari 2021 lees verder
Rutte verkwanselt erfenis Thorbecke met lockdown
Bron: Opiniez Maandagavond 14 december, 19.00 uur. Tijdstip van de toespraak…
4 januari 2021 lees verder
Kabinet, red de winkelier en sta afhalen aan de deur toe
Bron: De Ondernemer Een oproep…
18 december 2020 lees verder