Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt
Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen
‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?
Lees hier verder.
Deel deze pagina
Artikelen
Het gaat verrassend goed met stenen winkels, ondanks ontwrichtend kabinetsbeleid
Bron: Wynia's Week Vers blog: 'Het…
9 april 2024 lees verder
Stenen winkels hebben betere kaarten dan e-commerce
Bron: PropertyNL E-commerce is 'over the hill', het onlineaandeel…
19 januari 2024 lees verder
Tien tips om van een winkelgebied een winnaar te maken
Bron: PropertyNL En als je doorscrollt…
14 november 2023 lees verder