Hoe 'beleving met betekenis' wél tot een hogere winkelomzet leidt
Door Paul Rodenburg en Hans van Tellingen
‘Beleving’. Iedereen heeft het erover. Het is hét toverwoord in de retailbranche. Maar wat is dat dan, beleving? Is dit begrip niet aan mode onderhevig? Kun je zomaar beleving toevoegen? Of is beleving onderdeel van een bestaand totaalproduct? Van een winkel? Een winkelcentrum? Een winkelgebied? Of een complete binnenstad? Iets wat de stad sowieso al te bieden heeft?
Lees hier verder.
Deel deze pagina
Artikelen
Parijs: iconische winkels, trendsettende warenhuizen
Bron: Retailtrends Voor het eerst sinds 2019 stond er vorige maand…
15 juni 2022 lees verder
Crisis in de binnenstad? Los het op met makkelijk en gratis parkeren.
Bron: Vexpansie Natuurlijk, het…
13 juni 2022 lees verder
2 mei 2022 lees verder
Rutte & co, stop met slopen mkb
Bron: De Ondernemer Ondernemer Hans van Tellingen (winkelcentrumonderzoeker Strabo…
19 april 2022 lees verder