Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar
Bron: Retailtrends
Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen.
Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum een succes? Wat moet je doen om klanten te trekken? Deze te behouden? En deze te verleiden tot het verrichten van aankopen? Veel aankopen? Die ook vaak plaatsvinden? En hoe zorg je ervoor dat zij jouw winkel of winkelcentrum - gratis - aanbevelen aan hun vrienden en familie? En zo dus fans en ambassadeurs van je winkel worden? Vele wegen leiden naar Rome. En in 2016 deden wij al een poging om zin van onzin te scheiden. Dit artikel was een leidraad, voor zowel winkelcentra, winkelgebieden als winkeliers. Onderhavig schrijven is een vervolg hierop. Uiteindelijk draait het namelijk om service en ondernemerschap. In feite zijn dat de elementen die de ultieme beleving vormen. En de sleutel tot meer klanten. Die ook meer gaan besteden. Wat wij hiermee bedoelen? We leggen het graag uit.
Deel deze pagina
Artikelen
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'
Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…