Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar
Bron: Retailtrends
Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen.
Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum een succes? Wat moet je doen om klanten te trekken? Deze te behouden? En deze te verleiden tot het verrichten van aankopen? Veel aankopen? Die ook vaak plaatsvinden? En hoe zorg je ervoor dat zij jouw winkel of winkelcentrum - gratis - aanbevelen aan hun vrienden en familie? En zo dus fans en ambassadeurs van je winkel worden? Vele wegen leiden naar Rome. En in 2016 deden wij al een poging om zin van onzin te scheiden. Dit artikel was een leidraad, voor zowel winkelcentra, winkelgebieden als winkeliers. Onderhavig schrijven is een vervolg hierop. Uiteindelijk draait het namelijk om service en ondernemerschap. In feite zijn dat de elementen die de ultieme beleving vormen. En de sleutel tot meer klanten. Die ook meer gaan besteden. Wat wij hiermee bedoelen? We leggen het graag uit.
Deel deze pagina
Artikelen
Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…
Red de mkb’ers en retailers van faillissement
Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…
Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'
Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…
Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest
Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…