Maak uw winkelcentrum succesvol los leegstand op, verricht onderzoek en creëer een toekomstvisie

20 september 2018

Een goede eigenaar voert onderzoek uit. Goed onderzoek. Dat is van groot belang. Als u een winkelcentrum of winkelgebied beter wilt laten functioneren tenminste. In 2014 hebben wij dit al eens benadrukt in een veel gelezen artikel.1 Later is dit hoofdstuk 2 van #WatNouEindeVanWinkels geworden. Het boek dat werd uitgebracht in 2016. Maar inmiddels weten we meer dan in 2014. We beschikken over betere informatie. We kunnen nu verder de diepte in. En we weten nog beter wat er moet gebeuren om uw winkelcentrum succesvol te laten zijn. Zo kunnen we leegstand – geheel of gedeeltelijk – oplossen. En weten we ook of uw winkelcentrum in de huidige vorm kan blijven bestaan. Of dat u moet inkrimpen. Of dat u misschien wel kunt uitbreiden.

Lees hier het artikel verder in de SCN.

Deel deze pagina

Artikelen

Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet

Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…

25 april 2024 lees verder

Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet

Artikel op RetailTrends over ons blog 'Het rampenplan van de…

23 april 2024 lees verder

Alle artikelen