Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen

10 oktober 2018

Bron: RetailTrends

Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen.

Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een relaas over de verliezers. Een optimistisch artikel. Maar ook een realistisch stuk. Enig darwinisme is de retail namelijk niet vreemd. Wat waren de belangrijkste conclusies destijds? En wie zijn de huidige winnaars en verliezers? Wie worden de winnaars van de toekomst? Waarom is het warenhuis niet ten dode opgeschreven? En komt het middensegment terug - van nooit weggeweest? In dit artikel de antwoorden. De retail staat namelijk aan de vooravond van een ongekende bloeiperiode. Juist: de fysieke retail. Waarom stenen winkels winnen? Wij weten het.

Lees hier verder op RetailTrends, en lees hier het artikel op emerce.nl. 

Deel deze pagina

Artikelen

Experience en beleving in de winkel: top of flop?

Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…

24 september 2023 lees verder

Red de mkb’ers en retailers van faillissement

Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…

11 september 2023 lees verder

Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'

Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…

10 september 2023 lees verder

Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest

Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…

4 september 2023 lees verder

Alle artikelen