Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen
Bron: RetailTrends
Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen.
Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een relaas over de verliezers. Een optimistisch artikel. Maar ook een realistisch stuk. Enig darwinisme is de retail namelijk niet vreemd. Wat waren de belangrijkste conclusies destijds? En wie zijn de huidige winnaars en verliezers? Wie worden de winnaars van de toekomst? Waarom is het warenhuis niet ten dode opgeschreven? En komt het middensegment terug - van nooit weggeweest? In dit artikel de antwoorden. De retail staat namelijk aan de vooravond van een ongekende bloeiperiode. Juist: de fysieke retail. Waarom stenen winkels winnen? Wij weten het.
Lees hier verder op RetailTrends, en lees hier het artikel op emerce.nl.
Deel deze pagina
Artikelen
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…
Terugblik bijeenkomst Vereniging Commercieel Onroerend Goed Binnenstad Breda
Tijdens de ALV op 14 december 2023,…
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Artikel op RetailTrends over ons blog 'Het rampenplan van de…
Het gaat verrassend goed met stenen winkels, ondanks ontwrichtend kabinetsbeleid
Bron: Wynia's Week Vers blog: 'Het…