Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen

11 oktober 2018

Bron: RetailTrends

Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen.

Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een relaas over de verliezers. Een optimistisch artikel. Maar ook een realistisch stuk. Enig darwinisme is de retail namelijk niet vreemd. Wat waren de belangrijkste conclusies destijds? En wie zijn de huidige winnaars en verliezers? Wie worden de winnaars van de toekomst? Waarom is het warenhuis niet ten dode opgeschreven? En komt het middensegment terug - van nooit weggeweest? In dit artikel de antwoorden. De retail staat namelijk aan de vooravond van een ongekende bloeiperiode. Juist: de fysieke retail. Waarom stenen winkels winnen? Wij weten het.

Lees hier verder op RetailTrends, en lees hier het artikel op emerce.nl. 

Deel deze pagina

Artikelen

Retailmisser: bestellen met QR-code in de horeca

Bron: Elsevier/EW Lees hier mijn nieuwe column in de Elsevier/EW. …

30 november 2022 lees verder
18 oktober 2022 lees verder

Webshops en thuisbezorging: achterhaalde en verliesgevende combinatie

Bron: EW Magazine Eerste voorpublicatie van het nieuwe boek:…

7 oktober 2022 lees verder

Dit kabinet maakt ondernemers kapot

Bron: OpinieZ De eergisteren uitgelekte kabinetsplannen lijken heel wat. Koopkrachtreparatie. Hulp…

8 september 2022 lees verder

Alle artikelen