Zesde blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad Digitaal

22 mei 2019

 

Hoe van een winkel of winkelcentrum een succes te maken? Wat te doen om klanten te trekken? Ze tot kopen te verleiden? Zo veel mogelijk? En zo vaak mogelijk? Hoe ervoor te zorgen dat zij jouw winkel of winkelcentrum – gratis –  aanbevelen aan vrienden en familie? Die zo dus fans en ambassadeurs van je winkel worden? Vele wegen leiden naar Rome, schrijft Hans van Tellingen.

Lees hier het hele blog.

Deel deze pagina

Artikelen

Retailmisser: bestellen met QR-code in de horeca

Bron: Elsevier/EW Lees hier mijn nieuwe column in de Elsevier/EW. …

30 november 2022 lees verder
18 oktober 2022 lees verder

Webshops en thuisbezorging: achterhaalde en verliesgevende combinatie

Bron: EW Magazine Eerste voorpublicatie van het nieuwe boek:…

7 oktober 2022 lees verder

Dit kabinet maakt ondernemers kapot

Bron: OpinieZ De eergisteren uitgelekte kabinetsplannen lijken heel wat. Koopkrachtreparatie. Hulp…

8 september 2022 lees verder

Alle artikelen