Zesde blog van Hans van Tellingen op Elsevier Weekblad Digitaal
Hoe van een winkel of winkelcentrum een succes te maken? Wat te doen om klanten te trekken? Ze tot kopen te verleiden? Zo veel mogelijk? En zo vaak mogelijk? Hoe ervoor te zorgen dat zij jouw winkel of winkelcentrum – gratis – aanbevelen aan vrienden en familie? Die zo dus fans en ambassadeurs van je winkel worden? Vele wegen leiden naar Rome, schrijft Hans van Tellingen.
Lees hier het hele blog.
Deel deze pagina
Artikelen
Autobezoekers aan de binnenstad besteden nóg meer dan autobezoekers aan andere centra en de negatieve effecten van de autoluwe binnenstad
Bron: SCN Today Lees hier het artikel op…
5 mei 2024 lees verder
Autobezoeker verschaffer retailomzet en denkfout Platform Binnenstadsmanagement
Bron: Vexpan 'Autobezoeker zorgt voor leeuwendeel retailomzet en de…
28 april 2024 lees verder
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…
25 april 2024 lees verder
Terugblik bijeenkomst Vereniging Commercieel Onroerend Goed Binnenstad Breda
Tijdens de ALV op 14 december 2023,…
24 april 2024 lees verder