Waarom Stenen Winkels Winnen (en webwinkels verliezen)
Bron: DeOndernemer
Een paar maanden geleden verscheen ‘Waarom Stenen Winkels Winnen (en webwinkels verliezen)’. Een al veel verkocht boek dat ik schreef met achttien mede-auteurs. Allen retailspecialist. Er is een brede coalitie ontstaan van mensen met écht verstand van zaken. Die allemaal geloven - én kunnen onderbouwen - waarom stenen winkels winnen. En die inzien dat een verdienmodel met een webwinkel en thuisbezorging altijd een verliesgevende activiteit zal blijven. In dit artikel de belangrijkste conclusies. De stenen winkel heeft nog steeds toekomst. Sterker nog: de stenen winkel heeft dé toekomst. Was getekend, Hans van Tellingen. Een longread gastblog.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…
Winkelbestedingen en de vervoerwijze van klanten
Bron: Vexpan Mooi stuk van Sjoerd Stienstra in Vexpansie van…
Opinie: ‘Van de emissieloze zone is de Amsterdamse ondernemer de dupe’
Bron: Het Parool In Het…