Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen
Bron: Elsevier, DeOndernemer en Stadszaken.nl
Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen
Lees hier het artikel in Elsevier, hier op DeOndernemer en hier op Stadszaken.nl.
Deel deze pagina
Artikelen
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
3 oktober 2024 lees verder
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…
1 oktober 2024 lees verder
Winkelbestedingen en de vervoerwijze van klanten
Bron: Vexpan Mooi stuk van Sjoerd Stienstra in Vexpansie van…
1 oktober 2024 lees verder
Opinie: ‘Van de emissieloze zone is de Amsterdamse ondernemer de dupe’
Bron: Het Parool In Het…
17 september 2024 lees verder