Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen

6 januari 2020

Bron: Elsevier, DeOndernemer en Stadszaken.nl

Het reactionaire verdienmodel van webshops en thuisbezorging is ten dode opgeschreven', stelt Hans van Tellingen

Lees hier het artikel in Elsevier, hier op DeOndernemer en hier op Stadszaken.nl.

Deel deze pagina

Artikelen

Experience en beleving in de winkel: top of flop?

Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…

24 september 2023 lees verder

Red de mkb’ers en retailers van faillissement

Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…

11 september 2023 lees verder

Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'

Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…

10 september 2023 lees verder

Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest

Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…

4 september 2023 lees verder

Alle artikelen