Retail zal opveren na de coronacrisis
"Echter denk ik dat er na de 'lockdown' sprake zal zijn van een bounce effect. Een opveereffect. Ook voor de retail en horeca. Juist voor de retail en horeca. Mensen zijn na de crisis blij. En gaan helemaal los. Net als koeien in de wei in de lente."
Deel deze pagina
Artikelen
De deconfiture van het deelvervoer
Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…
15 april 2025 lees verder
Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”
Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…
15 april 2025 lees verder
Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid
Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…
14 april 2025 lees verder
In memoriam Ed Nozeman
In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…
18 maart 2025 lees verder