'Maak van mondkapjes een hippe winkelgadget' (op vrijwillige basis)

1 oktober 2020

Bron: De Ondernemer

Zwarte mondkapjes van Dirk, dat in knalrode letters over je mond geschreven staat. Het logo van Albert Heijn op een azuurblauw mondmasker (en een afbeelding van ‘Irma’ die aan ‘haaaaaamsteren!’ doet). De racewagen van Max Verstappen over de okergele mondkap van Jumbo. Hans van Tellingen ziet het helemaal zitten. Lees hier zijn gastblog.

Deel deze pagina

Artikelen

Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform

Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…

27 mei 2025 lees verder

Discounters nemen winkelstraat over: 'Consumenten zijn de schaamte voorbij'

Bron: Vastgoedmarkt Interview Hans van Tellingen met VastgoedMarkt.…

9 mei 2025 lees verder

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Alle artikelen