'Maak van mondkapjes een hippe winkelgadget' (op vrijwillige basis)

30 oktober 2020

Bron: De Ondernemer

Zwarte mondkapjes van Dirk, dat in knalrode letters over je mond geschreven staat. Het logo van Albert Heijn op een azuurblauw mondmasker (en een afbeelding van ‘Irma’ die aan ‘haaaaaamsteren!’ doet). De racewagen van Max Verstappen over de okergele mondkap van Jumbo. Hans van Tellingen ziet het helemaal zitten. Lees hier zijn gastblog.

Deel deze pagina

Artikelen

Experience en beleving in de winkel: top of flop?

Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…

24 september 2023 lees verder

Red de mkb’ers en retailers van faillissement

Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…

11 september 2023 lees verder

Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'

Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…

10 september 2023 lees verder

Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest

Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…

4 september 2023 lees verder

Alle artikelen