Zo wordt je winkel een winnaar met meer service, ondernemerschap en klanten

19 november 2020

Bron: BuurtKadoos.

M'n blog op de site van BuurtKadoos. 'Zorg dat je ertoe doet. Voor bepaalde doelgroepen. Alleen dan kun je het verschil maken met je concurrenten. En ben je van toegevoegde waarde. Als vanzelf hou je dan van je klant. Volledig oprecht. Dat betekent dat je hem of haar in de watten gaat leggen. Moet verwennen. En alle aandacht geeft die hij of zij nodig heeft. Dat begint al met de klant gemeend welkom heten. Maak verbinding met die klant. Dat verhoogt de gunfactor. Zoek oplossingen voor je klant. En deze komt terug.'

Lees hier het hele blog.

Deel deze pagina

Artikelen

PERSBERICHT opiniepeiling coronapas

PERSBERICHT opiniepeiling coronapas   Vaccinatiedwang heeft effect op vaccinatiegraad 95% van de ongevaccineerden is tegen…

23 september 2021 lees verder

Steunmaatregelen: meer geld met terugwerkende kracht naar de ondernemers

Bron: De Ondernemer Als je alle steunmaatregelen…

13 september 2021 lees verder
27 augustus 2021 lees verder

Gedegen bezoekersonderzoek in het post-corona tijdperk: zo doe je dat

Bron: De Ondernemer ‘Zomaar enquêtes afnemen…

12 juli 2021 lees verder

Alle artikelen