Zo wordt je winkel een winnaar met meer service, ondernemerschap en klanten
Bron: BuurtKadoos.
M'n blog op de site van BuurtKadoos. 'Zorg dat je ertoe doet. Voor bepaalde doelgroepen. Alleen dan kun je het verschil maken met je concurrenten. En ben je van toegevoegde waarde. Als vanzelf hou je dan van je klant. Volledig oprecht. Dat betekent dat je hem of haar in de watten gaat leggen. Moet verwennen. En alle aandacht geeft die hij of zij nodig heeft. Dat begint al met de klant gemeend welkom heten. Maak verbinding met die klant. Dat verhoogt de gunfactor. Zoek oplossingen voor je klant. En deze komt terug.'
Lees hier het hele blog.
Deel deze pagina
Artikelen
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…
Winkelbestedingen en de vervoerwijze van klanten
Bron: Vexpan Mooi stuk van Sjoerd Stienstra in Vexpansie van…
Opinie: ‘Van de emissieloze zone is de Amsterdamse ondernemer de dupe’
Bron: Het Parool In Het…