Zo wordt je winkel een winnaar met meer service, ondernemerschap en klanten

19 november 2020

Bron: BuurtKadoos.

M'n blog op de site van BuurtKadoos. 'Zorg dat je ertoe doet. Voor bepaalde doelgroepen. Alleen dan kun je het verschil maken met je concurrenten. En ben je van toegevoegde waarde. Als vanzelf hou je dan van je klant. Volledig oprecht. Dat betekent dat je hem of haar in de watten gaat leggen. Moet verwennen. En alle aandacht geeft die hij of zij nodig heeft. Dat begint al met de klant gemeend welkom heten. Maak verbinding met die klant. Dat verhoogt de gunfactor. Zoek oplossingen voor je klant. En deze komt terug.'

Lees hier het hele blog.

Deel deze pagina

Artikelen

de retail groeit en bloeit als bijna nooit tevoren

Bron: EW Magazine 'Webshops zouden stenen winkels…

20 maart 2023 lees verder

Waarom winkels transformeren als dat helemaal niet nodig is?

Bron: EW/Elsevier Het ombouwen van winkels naar…

27 februari 2023 lees verder

Creƫer meer winkelomzet met gratis parkeren

Bron: EW/Elsevier Blog op EW/Elsevier: ‘Bezoekers per auto zijn goed voor…

21 februari 2023 lees verder

De retail groeit en bloeit, bijna als nooit tevoren

Bron: Vastgoedjournaal Stenen winkels zijn bezig aan…

21 februari 2023 lees verder

Alle artikelen