Zo wordt je winkel een winnaar met meer service, ondernemerschap en klanten

19 november 2020

Bron: BuurtKadoos.

M'n blog op de site van BuurtKadoos. 'Zorg dat je ertoe doet. Voor bepaalde doelgroepen. Alleen dan kun je het verschil maken met je concurrenten. En ben je van toegevoegde waarde. Als vanzelf hou je dan van je klant. Volledig oprecht. Dat betekent dat je hem of haar in de watten gaat leggen. Moet verwennen. En alle aandacht geeft die hij of zij nodig heeft. Dat begint al met de klant gemeend welkom heten. Maak verbinding met die klant. Dat verhoogt de gunfactor. Zoek oplossingen voor je klant. En deze komt terug.'

Lees hier het hele blog.

Deel deze pagina

Artikelen

Hoe bedreigend zijn verlieslatende webwinkels nu echt voor stenen winkels?

Bron: Vastgoedmarkt. Veel internetwinkels blijven ook…

27 november 2020 lees verder

Retail ronde tafel

Bron: Vastgoedmarkt   Bekijk hier het hele gesprek tijdens de Provada Live op…

16 november 2020 lees verder

Alle artikelen