Zo wordt je winkel een winnaar met meer service, ondernemerschap en klanten

19 november 2020

Bron: BuurtKadoos.

M'n blog op de site van BuurtKadoos. 'Zorg dat je ertoe doet. Voor bepaalde doelgroepen. Alleen dan kun je het verschil maken met je concurrenten. En ben je van toegevoegde waarde. Als vanzelf hou je dan van je klant. Volledig oprecht. Dat betekent dat je hem of haar in de watten gaat leggen. Moet verwennen. En alle aandacht geeft die hij of zij nodig heeft. Dat begint al met de klant gemeend welkom heten. Maak verbinding met die klant. Dat verhoogt de gunfactor. Zoek oplossingen voor je klant. En deze komt terug.'

Lees hier het hele blog.

Deel deze pagina

Artikelen

Retailmisser: bestellen met QR-code in de horeca

Bron: Elsevier/EW Lees hier mijn nieuwe column in de Elsevier/EW. …

30 november 2022 lees verder
18 oktober 2022 lees verder

Webshops en thuisbezorging: achterhaalde en verliesgevende combinatie

Bron: EW Magazine Eerste voorpublicatie van het nieuwe boek:…

7 oktober 2022 lees verder

Dit kabinet maakt ondernemers kapot

Bron: OpinieZ De eergisteren uitgelekte kabinetsplannen lijken heel wat. Koopkrachtreparatie. Hulp…

8 september 2022 lees verder

Alle artikelen