Marketing maakt of breekt winkelcentrum
Bron: PropertyNL
Samen met Toob Alers en Jeroen Verwaaijen in PropertyNL: 'Marketing maakt of breekt winkelcentrum'
'De effectiviteit van de marketingacties blijft vaak onderbelicht. Onverstandig, want deze is uit te drukken in (extra) bezoekers, extra omzet, extra bezoekfrequentie én de waardering van de consumenten'
Lees hier het hele artikel op de website van PropertyNL en hier de pdf.
Deel deze pagina
Artikelen
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
4 september 2025 lees verder
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…
26 augustus 2025 lees verder
Waarom het nieuwe Blokker een enorm succes wordt
Bron: PropertyNL Nieuwe column op Nieuws van PropertyNL:…
27 juni 2025 lees verder
Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform
Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…
27 mei 2025 lees verder