Marketing maakt of breekt winkelcentrum
Bron: PropertyNL
Samen met Toob Alers en Jeroen Verwaaijen in PropertyNL: 'Marketing maakt of breekt winkelcentrum'
'De effectiviteit van de marketingacties blijft vaak onderbelicht. Onverstandig, want deze is uit te drukken in (extra) bezoekers, extra omzet, extra bezoekfrequentie én de waardering van de consumenten'
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…
24 september 2023 lees verder
Red de mkb’ers en retailers van faillissement
Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…
11 september 2023 lees verder
Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'
Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…
10 september 2023 lees verder
Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest
Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…
4 september 2023 lees verder