Marketing maakt of breekt winkelcentrum
Bron: PropertyNL
Samen met Toob Alers en Jeroen Verwaaijen in PropertyNL: 'Marketing maakt of breekt winkelcentrum'
'De effectiviteit van de marketingacties blijft vaak onderbelicht. Onverstandig, want deze is uit te drukken in (extra) bezoekers, extra omzet, extra bezoekfrequentie én de waardering van de consumenten'
Lees hier het hele artikel op de website van PropertyNL en hier de pdf.
Deel deze pagina
Artikelen
Waarom het nieuwe Blokker een enorm succes wordt
Bron: PropertyNL Nieuwe column op Nieuws van PropertyNL:…
27 juni 2025 lees verder
Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform
Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…
27 mei 2025 lees verder
Discounters nemen winkelstraat over: 'Consumenten zijn de schaamte voorbij'
Bron: Vastgoedmarkt Interview Hans van Tellingen met VastgoedMarkt.…
9 mei 2025 lees verder
De deconfiture van het deelvervoer
Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…
15 april 2025 lees verder