Marketing maakt of breekt winkelcentrum

5 september 2023

Bron: PropertyNL

Samen met Toob Alers en Jeroen Verwaaijen in PropertyNL: 'Marketing maakt of breekt winkelcentrum'

'De effectiviteit van de marketingacties blijft vaak onderbelicht. Onverstandig, want deze is uit te drukken in (extra) bezoekers, extra omzet, extra bezoekfrequentie én de waardering van de consumenten'

Lees hier het hele artikel op de website van PropertyNL en hier de pdf.

Deel deze pagina

Artikelen

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid

Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…

14 april 2025 lees verder

In memoriam Ed Nozeman

In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…

18 maart 2025 lees verder

Alle artikelen