Marketing maakt of breekt winkelcentrum

5 september 2023

Bron: PropertyNL

Samen met Toob Alers en Jeroen Verwaaijen in PropertyNL: 'Marketing maakt of breekt winkelcentrum'

'De effectiviteit van de marketingacties blijft vaak onderbelicht. Onverstandig, want deze is uit te drukken in (extra) bezoekers, extra omzet, extra bezoekfrequentie én de waardering van de consumenten'

Lees hier het hele artikel op de website van PropertyNL en hier de pdf.

Deel deze pagina

Artikelen

Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform

Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…

27 mei 2025 lees verder

Discounters nemen winkelstraat over: 'Consumenten zijn de schaamte voorbij'

Bron: Vastgoedmarkt Interview Hans van Tellingen met VastgoedMarkt.…

9 mei 2025 lees verder

De deconfiture van het deelvervoer

Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…

15 april 2025 lees verder

Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”

Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…

15 april 2025 lees verder

Alle artikelen