Marketing maakt of breekt winkelcentrum
Bron: PropertyNL
Samen met Toob Alers en Jeroen Verwaaijen in PropertyNL: 'Marketing maakt of breekt winkelcentrum'
'De effectiviteit van de marketingacties blijft vaak onderbelicht. Onverstandig, want deze is uit te drukken in (extra) bezoekers, extra omzet, extra bezoekfrequentie én de waardering van de consumenten'
Lees hier het hele artikel op de website van PropertyNL en hier de pdf.
Deel deze pagina
Artikelen
Autobezoeker verschaffer retailomzet en denkfout Platform Binnenstadsmanagement
Bron: Vexpan 'Autobezoeker zorgt voor leeuwendeel retailomzet en de…
28 april 2024 lees verder
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…
25 april 2024 lees verder
Terugblik bijeenkomst Vereniging Commercieel Onroerend Goed Binnenstad Breda
Tijdens de ALV op 14 december 2023,…
24 april 2024 lees verder
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Artikel op RetailTrends over ons blog 'Het rampenplan van de…
23 april 2024 lees verder