Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends
Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Na jarenlange hobbels, herstelt retailmarkt in 2025: 'Zo goed hadden we niet verwacht'
Bron: Vastgoedmarkt Als…
18 november 2025 lees verder
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
4 november 2025 lees verder
Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'
Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…
23 september 2025 lees verder
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
4 september 2025 lees verder