Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends
Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Tien tips om van een winkelgebied een winnaar te maken
Bron: PropertyNL En als je doorscrollt…
14 november 2023 lees verder
Winkelen is gezond
Bron: SCN Today 'Winkelen is gezond'. Blog van Jeroen Verwaaijen en mij over…
2 november 2023 lees verder
Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop
Bron: De Ondernemer Vers blog en…
15 oktober 2023 lees verder
‘Praat Nederlands met me’: in winkel, café en restaurant
Bron: MarketingTribune MarketingTribune vroeg mij of ze…
4 oktober 2023 lees verder