Experience en beleving in de winkel: top of flop?

24 september 2023

Bron: RetailTrends

Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met ⁦‪Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

Autobezoeker verschaffer retailomzet en denkfout Platform Binnenstadsmanagement

Bron: Vexpan 'Autobezoeker zorgt voor leeuwendeel retailomzet en de…

28 april 2024 lees verder

Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet

Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…

25 april 2024 lees verder

Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet

Artikel op RetailTrends over ons blog 'Het rampenplan van de…

23 april 2024 lees verder

Alle artikelen