Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends
Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'
Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…
23 september 2025 lees verder
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
4 september 2025 lees verder
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…
26 augustus 2025 lees verder
Waarom het nieuwe Blokker een enorm succes wordt
Bron: PropertyNL Nieuwe column op Nieuws van PropertyNL:…
27 juni 2025 lees verder