Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends
Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
3 oktober 2024 lees verder
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…
1 oktober 2024 lees verder
Winkelbestedingen en de vervoerwijze van klanten
Bron: Vexpan Mooi stuk van Sjoerd Stienstra in Vexpansie van…
1 oktober 2024 lees verder
Opinie: ‘Van de emissieloze zone is de Amsterdamse ondernemer de dupe’
Bron: Het Parool In Het…
17 september 2024 lees verder