Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends
Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Hoe autoluw beleid leidt tot binnensteden zonder ziel en waarom nieuwe autovrije wijken de toekomstige ghetto’s worden
Bron: Opiniez Zo doet Leiden ALLES fout. Het weren van de auto, peperduur straatparkeren…
11 december 2025 lees verder
Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken
Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…
5 december 2025 lees verder
Na jarenlange hobbels, herstelt retailmarkt in 2025: 'Zo goed hadden we niet verwacht'
Bron: Vastgoedmarkt Als…
18 november 2025 lees verder
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
4 november 2025 lees verder