Experience en beleving in de winkel: top of flop?

24 september 2023

Bron: RetailTrends

Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met ⁦‪Eef Luchies. Dit wordt ook een hoofdstuk in het nieuwe boek ‘Retail Is Mensenwerk’, dat op 2 november verschijnt.

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

Tien tips om van een winkelgebied een winnaar te maken

Bron: PropertyNL En als je doorscrollt…

14 november 2023 lees verder

Winkelen is gezond

Bron: SCN Today 'Winkelen is gezond'. Blog van Jeroen Verwaaijen en mij over…

2 november 2023 lees verder

Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop

Bron: De Ondernemer Vers blog en…

15 oktober 2023 lees verder

‘Praat Nederlands met me’: in winkel, café en restaurant

Bron: MarketingTribune MarketingTribune vroeg mij of ze…

4 oktober 2023 lees verder

Alle artikelen