Waarom Blokker weer een groot succes wordt
Bron: Wynia's Week
Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij uitstek. Samen met onder meer Albert Heijn, Rituals en Action. Maar daar waar die andere retailers springlevend zijn, verkeert Blokker al een jaar of tien in zwaar weer. Dat zou te wijten zijn aan ‘het internet’, veranderende consumentenvoorkeuren, ‘geen keuzes durven maken’. En ook zou het middensegment waarin Blokker zich begeeft weinig toekomst hebben. Maar klopt dat beeld wel? Het lijkt erop dat de nieuwe eigenaar, ondanks alle kritiek van veel retailexperts, bezig is met een succesvolle strategie."
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’
Bron: MarketingTribune Een binnenstad is een vitale…
Nieuw perspectief lonkt voor retail
Bron: PropertyNL Interview met PropertyNL: “Het gaat veel beter met de…
Winkelbestedingen en de vervoerwijze van klanten
Bron: Vexpan Mooi stuk van Sjoerd Stienstra in Vexpansie van…
Opinie: ‘Van de emissieloze zone is de Amsterdamse ondernemer de dupe’
Bron: Het Parool In Het…