Waarom Blokker weer een groot succes wordt

23 mei 2024

Bron: Wynia's Week

Vers blog. "Blokker. Nederlands retailicoon bij uitstek. Samen met onder meer Albert Heijn, Rituals en Action. Maar daar waar die andere retailers springlevend zijn, verkeert Blokker al een jaar of tien in zwaar weer. Dat zou te wijten zijn aan ‘het internet’, veranderende consumentenvoorkeuren, ‘geen keuzes durven maken’. En ook zou het middensegment waarin Blokker zich begeeft weinig toekomst hebben. Maar klopt dat beeld wel? Het lijkt erop dat de nieuwe eigenaar, ondanks alle kritiek van veel retailexperts, bezig is met een succesvolle strategie."

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

Hoe autoluw beleid leidt tot binnensteden zonder ziel en waarom nieuwe autovrije wijken de toekomstige ghetto’s worden

Bron: Opiniez Zo doet Leiden ALLES fout. Het weren van de auto, peperduur straatparkeren…

11 december 2025 lees verder

Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken

Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…

5 december 2025 lees verder

'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?

Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…

4 november 2025 lees verder

Alle artikelen