‘Place to buy' belangrijker dan 'place to be’

3 oktober 2024

Bron: MarketingTribune

Een binnenstad is een vitale plek waar geconsumeerd moet worden. Anders resulteert een stad die aan het infuus moet. De consument kán niet manoeuvreren in een planologische dwangbuis van verkeersbeperkende maatregelen. Het winkelgebied moet blijven functioneren als marktplaats, alleen dan ontstaat er reuring. Er moet geld verdiend worden. De binnenstad is toch geen museum?"

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'

Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…

23 september 2025 lees verder

Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels

Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…

26 augustus 2025 lees verder

Waarom het nieuwe Blokker een enorm succes wordt

Bron: PropertyNL Nieuwe column op Nieuws van PropertyNL:…

27 juni 2025 lees verder

Alle artikelen