Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken
Bron: RetailTrends
In 1984 wist men het al zeker, teleshopping ('internet' was nog niet een dingetje) zou een groot marktaandeel gaan halen bij de dagelijkse aankopen. Ook in latere jaren, toen internet inmiddels wijdverbreid was, dacht men dat online supermarktaankopen een grote vlucht zouden nemen. Met een marktaandeel tot wel 30 procent in 2025. Maar klopt dat wel? De praktijk wijst anders uit.
Samen met Jeroen van der Weerd, Tjerk van Leusden en Supermarkt & Ruimte.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken
Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…
Na jarenlange hobbels, herstelt retailmarkt in 2025: 'Zo goed hadden we niet verwacht'
Bron: Vastgoedmarkt Als…
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'
Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…