Retailmisser: geen tasjes op de groente- en fruitafdeling
Bron: Retailtrends
Nieuw stukkie: ‘En natuurlijk: duurzaamheid is belangrijk. Maar duurzaamheid moet ‘rekenen’. Het moet voordelen bieden. Míjn vak betreft ‘consumenten blij maken’. Daarom schrijf ik ook dit blog. En als je duurzaamheid én het verwennen van je klant kunt combineren, dan win je wat mij betreft de ‘jackpot’. Retail is in essentie simpel. Verwen de klant. En de klant zal terugkomen. Retail is mensenwerk
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…
26 augustus 2025 lees verder
Waarom het nieuwe Blokker een enorm succes wordt
Bron: PropertyNL Nieuwe column op Nieuws van PropertyNL:…
27 juni 2025 lees verder
Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform
Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…
27 mei 2025 lees verder
Discounters nemen winkelstraat over: 'Consumenten zijn de schaamte voorbij'
Bron: Vastgoedmarkt Interview Hans van Tellingen met VastgoedMarkt.…
9 mei 2025 lees verder