Retailmisser: geen tasjes op de groente- en fruitafdeling
Bron: Retailtrends
Nieuw stukkie: ‘En natuurlijk: duurzaamheid is belangrijk. Maar duurzaamheid moet ‘rekenen’. Het moet voordelen bieden. Míjn vak betreft ‘consumenten blij maken’. Daarom schrijf ik ook dit blog. En als je duurzaamheid én het verwennen van je klant kunt combineren, dan win je wat mij betreft de ‘jackpot’. Retail is in essentie simpel. Verwen de klant. En de klant zal terugkomen. Retail is mensenwerk
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…
24 september 2023 lees verder
Red de mkb’ers en retailers van faillissement
Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…
11 september 2023 lees verder
Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'
Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…
10 september 2023 lees verder
Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest
Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…
4 september 2023 lees verder