Retailmisser: geen tasjes op de groente- en fruitafdeling
Bron: Retailtrends
Nieuw stukkie: ‘En natuurlijk: duurzaamheid is belangrijk. Maar duurzaamheid moet ‘rekenen’. Het moet voordelen bieden. Míjn vak betreft ‘consumenten blij maken’. Daarom schrijf ik ook dit blog. En als je duurzaamheid én het verwennen van je klant kunt combineren, dan win je wat mij betreft de ‘jackpot’. Retail is in essentie simpel. Verwen de klant. En de klant zal terugkomen. Retail is mensenwerk
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Hoe autoluw beleid leidt tot binnensteden zonder ziel en waarom nieuwe autovrije wijken de toekomstige ghetto’s worden
Bron: Opiniez Zo doet Leiden ALLES fout. Het weren van de auto, peperduur straatparkeren…
11 december 2025 lees verder
Waarom onlinesupermarkten niet echt willen doorbreken
Bron: RetailTrends In 1984 wist men het al zeker, teleshopping…
5 december 2025 lees verder
Na jarenlange hobbels, herstelt retailmarkt in 2025: 'Zo goed hadden we niet verwacht'
Bron: Vastgoedmarkt Als…
18 november 2025 lees verder
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
4 november 2025 lees verder