Hans van Tellingen: Het demasqué van de deeleconomie
Bron: EW Magazine
Nieuw blog: ‘Mensen willen kopen en bezitten. Dat zit in ons DNA verankerd. De retail moet hierop inspelen door producten te verkopen. Het streven naar identiteit is essentieel menselijk gedrag. Dat kan alleen met gekochte spullen. Bezit biedt beschaving’.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
Artikelen
Experience en beleving in de winkel: top of flop?
Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service…
24 september 2023 lees verder
Red de mkb’ers en retailers van faillissement
Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel…
11 september 2023 lees verder
Financiering van retail anno 2023: ‘Wees niet pessimistisch'
Bron: De Ondernemer Het is waar dat hoge…
10 september 2023 lees verder
Omarm ouderen in de retail: zij besteden het meest
Bron: RetailTrends Vers blog op RetailTrends: 'Omarm ouderen…
4 september 2023 lees verder