Hans van Tellingen: Het demasqué van de deeleconomie
Bron: EW Magazine
Nieuw blog: ‘Mensen willen kopen en bezitten. Dat zit in ons DNA verankerd. De retail moet hierop inspelen door producten te verkopen. Het streven naar identiteit is essentieel menselijk gedrag. Dat kan alleen met gekochte spullen. Bezit biedt beschaving’.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
Artikelen
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
4 september 2025 lees verder
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…
26 augustus 2025 lees verder
Waarom het nieuwe Blokker een enorm succes wordt
Bron: PropertyNL Nieuwe column op Nieuws van PropertyNL:…
27 juni 2025 lees verder
Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform
Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…
27 mei 2025 lees verder