Hans van Tellingen: Het demasqué van de deeleconomie
Bron: EW Magazine
Nieuw blog: ‘Mensen willen kopen en bezitten. Dat zit in ons DNA verankerd. De retail moet hierop inspelen door producten te verkopen. Het streven naar identiteit is essentieel menselijk gedrag. Dat kan alleen met gekochte spullen. Bezit biedt beschaving’.
Lees hier verder.
Deel deze pagina
Artikelen
Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform
Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…
27 mei 2025 lees verder
Discounters nemen winkelstraat over: 'Consumenten zijn de schaamte voorbij'
Bron: Vastgoedmarkt Interview Hans van Tellingen met VastgoedMarkt.…
9 mei 2025 lees verder
De deconfiture van het deelvervoer
Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…
15 april 2025 lees verder
Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”
Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…
15 april 2025 lees verder