Koester klant die naar de winkel komt
Bron: PropertyNL
"De zinsnede ‘bestel maar op het internet’ zal de retailer veel klanten kosten. Op dat moment zélf, omdat de klant het product waarschijnlijk ergens anders gaat kopen. Maar ook in de toekomst, want die klant voelt zich afgescheept en komt vaak niet meer terug." Dit is tevens een verkorte weergave van hoofdstuk 26 van het nieuwe boek 'Retail is Mensenwerk', dat op 3 november a.s. uitkomt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
4 september 2025 lees verder
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…
26 augustus 2025 lees verder
Waarom het nieuwe Blokker een enorm succes wordt
Bron: PropertyNL Nieuwe column op Nieuws van PropertyNL:…
27 juni 2025 lees verder
Zinderende Zuid-Koreaanse retail in Seoul met SSM Retail Platform
Bron: SCN SSM Retail Platform ging dit…
27 mei 2025 lees verder