Koester klant die naar de winkel komt
Bron: PropertyNL
"De zinsnede ‘bestel maar op het internet’ zal de retailer veel klanten kosten. Op dat moment zélf, omdat de klant het product waarschijnlijk ergens anders gaat kopen. Maar ook in de toekomst, want die klant voelt zich afgescheept en komt vaak niet meer terug." Dit is tevens een verkorte weergave van hoofdstuk 26 van het nieuwe boek 'Retail is Mensenwerk', dat op 3 november a.s. uitkomt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
De deconfiture van het deelvervoer
Bron: OpinieZ Nieuwe blog. "Deelvervoer wordt maar niet winstgevend. En het hoogdravende…
Retail-expert Hans van Tellingen over verdwijnende plus-sizecollecties: “Ik denk niet dat ze het goed genoeg hebben geprobeerd”
Heel leuk interview met Amanda Arcadia Algra: "Nu de body-positivity trend lijkt af…
Bijzondere winkelstraten als de Van Woustraat verdienen autobereikbaarheid
Bron: Stadszaken Nieuwe column op Stadszaken.nl: "Het beleid…
In memoriam Ed Nozeman
In memoriam Ed Nozeman. In 1988 werd Ed gevraagd om zitting te…