Koester klant die naar de winkel komt
Bron: PropertyNL
"De zinsnede ‘bestel maar op het internet’ zal de retailer veel klanten kosten. Op dat moment zélf, omdat de klant het product waarschijnlijk ergens anders gaat kopen. Maar ook in de toekomst, want die klant voelt zich afgescheept en komt vaak niet meer terug." Dit is tevens een verkorte weergave van hoofdstuk 26 van het nieuwe boek 'Retail is Mensenwerk', dat op 3 november a.s. uitkomt.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
'Beste winkelgebieden zijn autovrij', maar is retailer wel blij?
Bron: Vastgoedmarkt Interview in Vastgoedmarkt. "Wil je je…
4 november 2025 lees verder
Tweedehandsmode prominenter in winkelstraat: 'Noodzakelijke verschuiving'
Bron: Vastgoedmarkt Interview met VastGoedMarkt: "Dit heeft alles te maken…
23 september 2025 lees verder
Als online supermarkt Picnic vertrekt uit Nederland gaat er weinig verloren
Bron: Opiniez Nieuwe column: "Als…
4 september 2025 lees verder
Lofzang op 'blurring' van horeca en winkels
Bron: Stadszaken.nl Nieuwe column op Stadszaken.nl. Bakkerij La Panetteria…
26 augustus 2025 lees verder