Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop
Bron: De Ondernemer
Vers blog en voorpublicatie hoofdstuk 28 van ‘Retail is Mensenwerk’. “Alles staat of valt bij goede service. Niet alleen in de winkel zelf, maar ook nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. Er gaan soms dingen mis. Dat kan. Maar los het op. Los het subiet op. Los het ter plekke op. En ga al helemaal niet klanten badinerend of zelfs intimiderend benaderen. Een klacht is dus een cadeautje. Maak je klanten blij. En de klanten komen bij je terug.”
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
Artikelen
Autobezoeker verschaffer retailomzet en denkfout Platform Binnenstadsmanagement
Bron: Vexpan 'Autobezoeker zorgt voor leeuwendeel retailomzet en de…
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Bron: RetailTrends 61 procent van de retailomzet in Nederland is afkomstig…
Terugblik bijeenkomst Vereniging Commercieel Onroerend Goed Binnenstad Breda
Tijdens de ALV op 14 december 2023,…
Autobezoeker goed voor leeuwendeel retailomzet
Artikel op RetailTrends over ons blog 'Het rampenplan van de…