Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop

15 oktober 2023

Bron: De Ondernemer

Vers blog en voorpublicatie hoofdstuk 28 van ‘Retail is Mensenwerk’. “Alles staat of valt bij goede service. Niet alleen in de winkel zelf, maar ook nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. Er gaan soms dingen mis. Dat kan. Maar los het op. Los het subiet op. Los het ter plekke op. En ga al helemaal niet klanten badinerend of zelfs intimiderend benaderen. Een klacht is dus een cadeautje. Maak je klanten blij. En de klanten komen bij je terug.”

Lees hier het hele artikel.

Deel deze pagina

Artikelen

Stenen winkels hebben betere kaarten dan e-commerce

Bron: PropertyNL E-commerce is 'over the hill', het onlineaandeel…

19 januari 2024 lees verder

Tien tips om van een winkelgebied een winnaar te maken

Bron: PropertyNL En als je doorscrollt…

14 november 2023 lees verder

Winkelen is gezond

Bron: SCN Today 'Winkelen is gezond'. Blog van Jeroen Verwaaijen en mij over…

2 november 2023 lees verder

Alle artikelen