Heeft de koopavond nog toekomst?
Bron: RetailTrends
Geïnterviewd door RetailTrends / Marjolein Straatman: "Toch kan de koopavond slagen als de spelregels veranderen. Sowieso is het concept van één vaste koopavond niet meer van deze tijd. Het is te halfslachtig en verwarrend bovendien; mensen weten vaak niet wanneer een gebied koopavond heeft, en al helemaal niet welke retailer er wel of niet open is. Het heeft wel toekomst als winkels elke dag open zijn tot 20.00 uur. Maar: dan moet wel iedereen meedoen. Het succes van een koopavond valt of staat met eenduidigheid en voorspelbaarheid. Daar ontbreekt het nu in ieder geval aan.”
Lees hier het hele interview.
Deel deze pagina
In de media
Moederconcern Albert Heijn maakt voor het eerst winst met online boodschappen
Bron: Het Parool Het is…
Mogelijke overname MediaMarkt: 'Geen sprake van slappe resultaten'
Bron: Vastgoedmarkt Geïnterviewd door Vastgoedmarkt: “Mogelijke overname MediaMarkt:…