Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

Elektronica-keten BCC dreigt om te vallen: ‘Niet onderscheidend genoeg’

Bron: Trouw Winkelcentrumonderzoeker Hans van Tellingen zegt…

17 september 2023 lees verder

Deeleconomie is een mislukking

Bron: De Andere Krant ‘Een deeleconomie is het droombeeld van globalistische organisaties…

29 augustus 2023 lees verder

Meer berichten