Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

LinkedIn censureert Hans van Tellingen

Bron: De Volkskrant LinkedIn censureert ook ondernemer, eigenaar van Strabo bv,…

22 januari 2021 lees verder

Avondklok? Nee, zegt Van Tellingen, geen zorgen, stelt Thuiswinkel.org

Bron: De  Ondernemer Komt er een avondklok?…

14 januari 2021 lees verder

Interview door Paul van Liempt voor De Nieuwe Wereld

Bron: De Nieuwe Wereld. Hoe Rutte de…

28 december 2020 lees verder

Blokker lanceert eigen bezorgdienst om vertraging PostNL in te lopen

Bron: DeOndernemer Van Tellingen stelt bovendien…

21 december 2020 lees verder

Meer berichten