Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
Deel deze pagina
In de media
24 september 2023 lees verder
Elektronica-keten BCC dreigt om te vallen: ‘Niet onderscheidend genoeg’
Bron: Trouw Winkelcentrumonderzoeker Hans van Tellingen zegt…
17 september 2023 lees verder
Verstikkende huurcontracten en coronaschulden: veel winkels staat het water tot aan de lippen
Bron: Het…
11 september 2023 lees verder
Deeleconomie is een mislukking
Bron: De Andere Krant ‘Een deeleconomie is het droombeeld van globalistische organisaties…
29 augustus 2023 lees verder