Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
Deel deze pagina
In de media
De Blokker keert na maanden terug: Heel praktisch voor Nederland.
Bron: Nieuws van de Dag De…
19 juni 2025 lees verder
Ondernemer doorbreekt retailmythes: 'De stenen winkel is springlevend'
Bron: NieuwRechts. Interview. "Veel gemeenten snappen niet wat…
17 juni 2025 lees verder
Zussen Sanne (19) en Ilse (16) nemen supermarkt over
Bron: NPO Radio 1 Erg leuk om…
12 juni 2025 lees verder
Retailexpert Hans van Tellingen: ,,De retail groeit en bloeit veel meer dan verwacht’’
Bron: Lokale…
2 juni 2025 lees verder