Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
Deel deze pagina
In de media
Prijzen van boodschappen mogelijk hoger in Nederland dan in omringende landen
Bron: Nieuws van de…
22 september 2025 lees verder
Verbod op energiedrankjes voor kinderen: bescherming of betutteling?
Bron: NPO Radio 1 Moeten energiedrankjes verboden worden?…
9 september 2025 lees verder
De winkel is de nieuwe kerk
Bron: Primeur "De winkel is de nieuwe kerk". En dat…
3 september 2025 lees verder
Moederconcern Albert Heijn maakt voor het eerst winst met online boodschappen
Bron: Het Parool Het is…
7 augustus 2025 lees verder