Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

Dit is hét moment om in winkelvastgoed te stappen

Bron: Vastgoedmarkt. Met of zonder vaccin, die…

25 september 2020 lees verder

Veranderen of verarmen

Bron: Het Parool Niet iedereen is somber. "Schoenen&mode hebben het erg lastig gehad,…

7 september 2020 lees verder

Kalverstraat en Nieuwendijk lopen leeg door mondkapjesplicht

Bron: Het Parool Buiten heeft zo’n kapje weinig zin…

21 augustus 2020 lees verder

Meer berichten