Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

De winkelstraat is terug van nooit weggeweest

Bron: NH Radio Door Radio Noord-Holland/NHNieuws werd ik gister…

8 april 2021 lees verder

Lagere winkelhuren: meer woningen én kansen voor winkeliers

Bron: RTL Nieuws Interview met RTL nieuws. Ik…

29 maart 2021 lees verder

In de buitenlucht nul gevaar om corona op te lopen

Bron: MarktVisie “De winkels, horeca en…

10 maart 2021 lees verder

Meer berichten