Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

Onderzoek Strabo: meerderheid jongeren tegen invoering coronapas

Bron: De Ondernemer • Vaccinatiedwang heeft effect op vaccinatiegraad •…

24 september 2021 lees verder

Steeds meer fusies bij supermarktenbranche: goede of foute ontwikkeling?

Bron: Nieuws Redactie Supermarktketens PLUS en Coop…

9 september 2021 lees verder
6 september 2021 lees verder

Prima zaak dat De Bijenkorf te koop staat

Bron: De Ondernemer Vanuit Portugal werd ik geïnterviewd:…

10 augustus 2021 lees verder

Meer berichten