Interview met Hans van Tellingen over de zonnige toekomst van winkels in de Shopper Marketing Update

30 oktober 2015
uit: Shopper Marketing Update oktober 2015
 
Een glazen bol met honderd procent voorspelgarantie bestaat helaas niet. Elke branche ziet dat een deel van de
winkelomzet wegvloeit naar het online kanaal – ook naar eigen webshops uiteraard. Dat is yesterday’s news. De
uitdaging is natuurlijk vooral om te ontdekken hoe groot dat deel zal zijn. En wat voor rol gaat de fysieke winkel spelen in de customer journey? Representanten Arjen Bonsing en Hans van Tellingen van respectievelijk de online- en offline ‘gezindte’ zijn het overduidelijk niet met elkaar eens.
 

Deel deze pagina

In de media

Weer druk in Bossche winkelstraten, maar het is niet alleen hosanna: laagste aantal winkels sinds 2006

Bron: Brabants Dagblad Geïnterviewd door het Brabants Dagblad in de 'week van de stenen winkel'. Er…

12 mei 2022 lees verder

POLITIEKLINKS IS RECHTS EN RECHTS IS LINKS

Bron: HP/De Tijd Bij de traditionele politieke partijen regeert…

5 mei 2022 lees verder

Meer berichten