Interview met Hans van Tellingen in De Telegraaf

20 februari 2016

Uit: De Telegraaf

Als we de onderzoekers moeten geloven, wordt het over een jaar of tien stil in de winkelstraten. Steeds meer consumenten kopen dan via internet. Dichtgetimmerde winkelpuien en verloedering staan ons te wachten. Het wordt nooit meer zo gezellig als vroeger. Hans van Tellingen heeft een compleet andere visie. In mei verschijnt zijn boek waarin hij aantoont dat niet de winkelstraat maar de webshop het onderspit delft.

Lees meer

Deel deze pagina

In de media

Ikea, Bijenkorf - welke winkel volgt?

Bron: Het Parool Het Parool: 'Hans van Tellingen verwacht een…

18 maart 2020 lees verder

Amazon in Nederland: is de webgigant te laat?

Bron: Het Parool Worden we webwinkelmoe? De groei…

12 maart 2020 lees verder

Gratis parkeren, helpt dat de winkelier?

Bron: RetailTrends Maak het parkeren gratis in winkelgebieden. Die oproep…

12 maart 2020 lees verder

Goede marktkoopman aanwinst voor stadscentra

Bron: Marktvisie In het blad Marktvisie (magazine voor dag- en weekmarkten).…

12 maart 2020 lees verder

Meer berichten