Hans van Tellingen op retailwatching over Blokker
Bron: Retailwatching.com
Blokker. Het Blokker-concern. De Blokker-crisis. Het is als met het Nederlands Elftal. Geheel Nederland, in de vorm van zeventien miljoen winkelbondscoaches, buitelt over elkaar heen. Met vaak zeer uiteenlopende visies. Het bedrijf van (wijlen) Jaap en Ab (gelukkig nog in leven) zou stuurloos zijn en zich op teveel klanten tegelijk richten. Het concern kent teveel formules en zusterbedrijven. Moet weg uit het middensegment. Heeft te laat geanticipeerd op het internet. Enzovoort. Enzovoort. Enzovoort.
Deel deze pagina
In de media
Webwinkelhype is voorbij: voor het eerst daalt het aantal internetaankopen
Bron: Het Parool Voor het eerst…
Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…
De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’
Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…
Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’
Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…