Online aandeel supermarkten blijft steken op 1,3%
Bron: Shopper Marketing update.
De recente overname van de Amerikaanse keten Whole Foods door Amazon is geen bedreiging voor fysieke supermarkten. Integendeel. Die overname is juist steekhoudend bewijs dat online spelers fysieke winkels nodig hebben voor retailsucces. Dat zegt Hans van Tellingen, directeur van het winkelonderzoeksbureau Strabo. Recent heeft dit bureau samen met kennisplatform Supermarkt & Ruimte en vastgoedadviseur SuperVastgoed nieuwe cijfers over online supermarktverkopen naar buiten gebracht. De bureaus komen tot een online consumentenaandeel van 1,3%.
Deel deze pagina
In de media
De Blokker keert na maanden terug: Heel praktisch voor Nederland.
Bron: Nieuws van de Dag De…
19 juni 2025 lees verder
Ondernemer doorbreekt retailmythes: 'De stenen winkel is springlevend'
Bron: NieuwRechts. Interview. "Veel gemeenten snappen niet wat…
17 juni 2025 lees verder
Zussen Sanne (19) en Ilse (16) nemen supermarkt over
Bron: NPO Radio 1 Erg leuk om…
12 juni 2025 lees verder
Retailexpert Hans van Tellingen: ,,De retail groeit en bloeit veel meer dan verwacht’’
Bron: Lokale…
2 juni 2025 lees verder