Online aandeel supermarkten blijft steken op 1,3%
Bron: Shopper Marketing update.
De recente overname van de Amerikaanse keten Whole Foods door Amazon is geen bedreiging voor fysieke supermarkten. Integendeel. Die overname is juist steekhoudend bewijs dat online spelers fysieke winkels nodig hebben voor retailsucces. Dat zegt Hans van Tellingen, directeur van het winkelonderzoeksbureau Strabo. Recent heeft dit bureau samen met kennisplatform Supermarkt & Ruimte en vastgoedadviseur SuperVastgoed nieuwe cijfers over online supermarktverkopen naar buiten gebracht. De bureaus komen tot een online consumentenaandeel van 1,3%.
Deel deze pagina
In de media
De winkelstraat is terug van nooit weggeweest
Bron: NH Radio Door Radio Noord-Holland/NHNieuws werd ik gister…
Lagere winkelhuren: meer woningen én kansen voor winkeliers
Bron: RTL Nieuws Interview met RTL nieuws. Ik…
In de buitenlucht nul gevaar om corona op te lopen
Bron: MarktVisie “De winkels, horeca en…