Winkelleegstand is géén nationaal probleem en neemt sterk af: de feiten
Bron: Retailtrends
Door: Gertjan Slob en Hans van Tellingen.
Leegstand. Winkelleegstand. Het nationale winkelleegstandsprobleem. Dat klinkt heftig, maar waar hebben we het dan eigenlijk over? Na de echt grote maatschappelijke thema’s - zoals vluchtelingenproblematiek, integratie, aanslagen, gezondheidszorg en (echte of vermeende?) maatschappelijke tweedelingen - lijkt winkelleegstand zo’n beetje het grootste probleem te zijn van de huidige maatschappij. Op zich prima. Retail staat op de agenda. Iedereen heeft er een mening over. Want shoppen doen we (bijna) allemaal.
Lees hier het hele artikel.
Deel deze pagina
In de media
Verbod op energiedrankjes voor kinderen: bescherming of betutteling?
Bron: NPO Radio 1 Moeten energiedrankjes verboden worden?…
De winkel is de nieuwe kerk
Bron: Primeur "De winkel is de nieuwe kerk". En dat…
Moederconcern Albert Heijn maakt voor het eerst winst met online boodschappen
Bron: Het Parool Het is…