De nieuwe webwinkel heeft muren van steen
Fysieke winkel is de basis. Internet is een distributiekanaal. Coolblue wordt een hippe Media Markt.
Hans van Tellingen sprak met de Volkskrant over webwinkels die een fysieke winkel openen.
(klik voor groot, of lees het artikel achter de betaalmuur van de krant)
Deel deze pagina
In de media
Webwinkelhype is voorbij: voor het eerst daalt het aantal internetaankopen
Bron: Het Parool Voor het eerst…
21 maart 2023 lees verder
Waarom fysieke winkels (kunnen) winnen
Bron: Fokus Interview met het Belgische Knack: “Mensen moeten het wel aantrekkelijk…
2 februari 2023 lees verder
De winkelstraat is terug van weggeweest: ‘De binnensteden herstellen snel’
Bron: Trouw Van Tellingen: "Onderzoeksbureau Strabo…
31 januari 2023 lees verder
Minder winkels, maar nieuwe winkelier komt op; ’service concurrent webshops’
Bron: De Telegraaf Interview met Strabodirecteur…
16 januari 2023 lees verder